Διακριτικά παρακολουθεί μέχρι στιγμής τον δημόσιο διάλογο που έχει ανοίξει για το ζήτημα της εκπαίδευσης των προσφυγόπουλων στα 5 σχολεία του νησιού η Εισαγγελία Χίου.
Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του «π» το κείμενο των 1.130 ατόμων που επιδόθηκε στους διευθυντές των σχολείων στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, ελέγχθηκε ως προς το περιεχόμενό του, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν όσα γράφονται εμπίπτουν στις διατάξεις του αντιρατσιστικού νόμου, όμως κάτι τέτοιο απορρίφθηκε μιας και το κείμενο έχει συνταχθεί με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο.
Επιπλέον η Εισαγγελία Πρωτοδικών Χίου τις τελευταίες ώρες εξέτασε τη διαδρομή του εγγράφου προκειμένου να διαπιστωθεί από ποιον έλαβε εντολή ο Δικαστικός Κλητήρας που το επέδωσε στα Δημοτικό Σχολεία αλλά και ποιους εκπροσωπεί ο Δικηγόρος που έβαλε την υπογραφή του για την επίδοσή του.
Διακριτικά και η Αστυνομία
Στάση αναμονής επί του παρόντος κρατά και η Αστυνομική Διεύθυνση Χίου παρότι στην υπόθεση έχει αναμειχθεί και η Ασφάλεια. Η Αστυνομία προς το παρόν έχει λάβει εντολή να παρέμβει μόνο σε περίπτωση που επιχειρηθεί η παρεμπόδιση προσφυγόπουλων στα δημοτικά σχολεία του νησιού την προσεχή Πέμπτη, ημέρα δηλαδή κατά την οποία αναμένεται η επίσημη έναρξη λειτουργίας των Δομών Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων στα σχολεία που έχουν επιλεγεί.
Να πέσουν οι τόνοι…
Ο δεύτερος γύρος διχασμού στο νησί με αφορμή τη διαχείριση του μεταναστευτικού ζητήματος, έχει προκαλέσει ήδη ανησυχία, η οποία συνεχώς ενισχύεται από τις δεκάδες ανακοινώσεις που είτε συνηγορούν είτε όχι, στη δημιουργία και λειτουργία Δ.Υ.Ε.Π. στη Χίο.
Σε κάθε περίπτωση όπως αναφέρουν γονείς που υπέγραψαν το κείμενο, στόχος αυτής της κίνησης ήταν η δημιουργία προβληματισμού αλλά και οι ρητές δεσμεύσεις που θα συνδέονται με συγκεκριμένα πρόσωπα σε περίπτωση που η λειτουργία Δ.Υ.Ε.Π. στη Χίο δεν ακολουθήσει όσα προβλέπονται στο σχετικό Φ.Ε.Κ..
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.