Ενώπιον της σκληρής πραγματικότητας έρχονται όσοι με το έναν ή με τον άλλον τρόπο, προσδοκούσαν εξελίξεις γύρω από το θέμα του αεροδρομίου. Στην υπόθεση ο χρόνος μοιάζει να σταμάτησε στη μέρα που μπήκαν στους λογαριασμούς των δικαιούχων οι αποζημιώσεις για τις απαλλοτριώσεις.
Το κράτος που χρυσοπλήρωσε αδυνατεί να παραλάβει ότι του ανήκει και μεταβιβάζει την ευθύνη ακόμα και για τα απλούστερα από τη μία υπηρεσία στην άλλη.
Μα και η υπόθεση εκχώρησης σε ιδιώτες δύσκολα θα ευοδώσει. Ήδη για τον αερολιμένα της Χίου, διαπιστώνεται μηδενικό ενδιαφέρον και δεν αποκλείεται ούτε με το ζόρι να μην πετύχουμε τη δραστηριοποίηση σε αυτό ιδιωτικού παράγοντα. Το πιο εξωφρενικό όλων είναι ότι για τη μελέτη μετατόπισης του σημερινού δρόμου, προκειμένου να εφαρμοσθεί, έστω και επιμέρους, το master plan, η ΥΠΑ θεωρεί ότι απαιτούνται 400.000 ευρώ τα οποία φυσικά δεν έχει η ίδια διαθέσιμα και τα περιμένει από την επίσης ταπί και ψύχραιμη περιφέρεια. Έμπειροι μηχανικοί στο άκουσμα των απαιτήσεων για τη μελέτη… έπεσαν από την καρέκλα τους, συνυπολογίζοντας ότι αν 400.000 ευρώ απαιτούνται γι’ αυτή, θα απαιτηθεί ο μισός προϋπολογισμός της χώρας για την εκτέλεση του ίδιου του έργου.
Εν ολίγοις η κατάσταση προδιαγράφεται δυσοίωνη και αν οι δύο βουλευτές δεν πάρουν ζεστά την υπόθεση, ούτε το καλοκαίρι του 2020 δεν θα υπάρχει εξέλιξη στο βασικότερο έλλειμμα υποδομής του νησιού μας.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.