Για το πολιτικό «εύρος» του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη έχουν γραφτεί πολλά και σε τοπικό επίπεδο. Είναι εκείνος που δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του, ο κατέχων την μόνη αλήθεια, ο άνθρωπος που με... πόνο έβαλε φαρδιά πλατιά την υπογραφή του στην παραχώρηση των 14 αεροδρομίων στη Fraport.
Δεν διασκεδάζει όμως την επικαιρότητα περιγράφοντας κατ΄ αποκλειστικότητα τον «πόνο» του, την διασκεδάζει και με τις ιδέες του.
Σε συνέντευξή του στην χθεσινή «Ναυτεμπορική» ο υπουργός κλήθηκε να σχολιάσει τι θα γίνει με τα 23 αεροδρόμια που δεν δόθηκαν σε ιδιώτη και προφανώς δεν πρόκειται να τα πάρει η Fraportως «μπόνους» ούτε την... Δευτέρα Παρουσία.
«Τα εναπομείναντα αεροδρόμια είναι διαθέσιμα στους τοπικούς φορείς, είτε με την περιφερειακή διοίκηση, είτε με την τοπική αυτοδιοίκηση, πόσο μάλλον με την ιδιωτική πρωτοβουλία» σημείωσε χαρακτηριστικά! Και πάνω που προσπαθείς να συνέλθεις σκεπτόμενος ΠΩΣ η παραπαίουσα αυτοδιοίκηση θα κληθεί να φορτωθεί και τη διαχείριση των αεροδρομίων, ο Σπίρτζης ρίχνει και τη δεύτερη βολίδα. «Η συμμετοχή του ελληνικού Δημοσίου στα κέρδη από την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων, καθώς και τα έσοδα από το ετήσιο ενοίκιο είναι οι οικονομικοί πόροι για την ενίσχυση και την βελτίωση των υποδομών των 23 περιφερειακών αεροδρομίων....», δήλωσε και καταλαβαίνεις εκ του αποτελέσματος για πιο λόγο η κρίση και το πολιτικό προσωπικό έχουν έλθει εις γάμου κοινωνία!
«Τελειώσαμε με τις προθέσεις, περιμένουμε το ΕΣΠΑ»
Στην ανάλυση των δηλώσεων Σπίρτζη έσπευσαν άμεσα τοπικοί παράγοντες.
Αφού ξεκαθαρίζουν σε κάθε τόνο ότι το υπουργείο έχει πλέον να αναλάβει μόνο την πολιτική απόφαση για την ένταξη της επέκτασης του αεροδρομίου της Χίου στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020, μιας και μελέτες, σχέδια, κοστολογήσεις και όλα τα σχετικά είναι έτοιμα από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, θεωρούν πως απλά... κερδίζει χρόνο σε μια μάχη με το άγνωστο. «Θα ήταν προτιμότερο τόσο ο κ. Σπίρτζης όσο και η κυβέρνηση να μας γνωστοποιήσουν την τελική απόφασή τους για την επέκταση του αεροδρομίου που εντάσσεται στις σχετικές πρωτοβουλίες του ΕΣΠΑ. Όλα τα άλλα και ειδικά τα περί... διαχείρισης από τους ΟΤΑ του αεροδρομίου, είναι τουλάχιστον αδόκιμα. Ξεκάθαρα πράγματα. Θέλουν ή δεν θέλουν να εντάξουν την επέκταση; Να μας πουν τι ακριβώς επιδιώκουν. Μικρό master plan με 15εκ. ευρώ κόστος; Μεγαλύτερο; Ας τελειώνουμε όμως με τα αστεία κάποια στιγμή...», αναφέρουν στη στήλη γνώστες της υπόθεσης.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.