Είναι γεγονός ότι η Β ΧΙΟΣ όχι απλά αργοσβήνει αλλά έχει εισέλθει πλέον σε φάση καταστολής.
Γεγονός είναι επίσης ότι οι μόνιμοι κάτοικοι στα 24 χωριά της μαζί με τη Βολισσό είναι λιγότεροι από 400.
Γιατί φτάσαμε έως εδώ οι λόγοι είναι πολλοί και σίγουρα αν δεν ασχοληθούμε σοβαρά με τα προβλήματα της σε λίγο θα μιλάμε για παρελθόν.
Κοινή και μοναδική επιθυμία –πρόταση κατοίκων και επισκεπτών διαχρονικά ήταν και είναι η κατασκευή ενός περιφερειακού δρόμου για την Β. Χίο παρακάμπτοντας Βροντάδο και Αίπος για μια ανθρώπινη πρόσβαση σε όλη τη Β Χίο αφού κατά γενική ομολογία ο σημερινός δρόμος Βροντάδου και Αίπους είναι το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ και πιο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ κομμάτι επαρχιακού δρόμου σε ολόκληρο το νησί και όχι μόνο.
Φαντασθείτε σήμερα 2023 τα λεωφορεία και τα φορτηγά για Β Χίο πηγαίνουν μέσω Καρδαμύλων και Πιτυούς διότι ο υπάρχων δρόμος δεν το επιτρέπει.
Τελευταία για μια ακόμη φορά ξεκίνησε στην περιφέρεια η συζήτηση για την κατασκευή του περιβόητου Περιφερειακού παράκαμψης Βροντάδου και Αίπους .
Δυστυχώς πολύ σύντομα προσγειωθήκαμε ανώμαλα και διαπιστώσαμε ότι έχουμε μπροστά μας και πάλι μια προεκλογική τρύπα στο νερό.
Και για όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για το μέλλον αυτού του τόπου δείτε πως λύνουν τα μεγάλα προβλήματα του νησιού οι αιρετοί μας.
Το τεχνικό γραφείο που ανέλαβε να μελετήσει το έργο σε συνεργασία με τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας κατέθεσαν στους Αιρετούς μας δυο προτάσεις & οι δύο ξεκινούν από τον σημερινό περιφερειακό της πόλης στο ύψος του Λατομιού εφάπτονται της νότιας πλευράς της κοιλάδας του Αρμένη [πλευρά Καρυών] και 2000 μέτρα μακριά από την Κλειδού με κατεύθυνση προς Βορρά και από εκεί.
Η μία λύση κατευθύνεται ανατολικά και καταλήγει στη δεύτερη στροφή του Αίπους.
Και η άλλη συνεχίζει Βόρεια και καταλήγει στο Χωριό του Αίπους μέσα από το ρέμα.
Θέλετε τη συνέχεια;
Η Περιφέρεια πέταξε χωρίς αιτιολογία τις δύο αυτές προτάσεις των επιστημόνων στο καλάθι και υιοθέτησε στα τυφλά μια πρόταση κάτι σαν δρόμο που αφορά εσωτερική υπόθεση του Βροντάδου από την εποχή που ήταν Δήμος Ομηρούπολης ένα δρόμο που εφάπτεται του οικισμού μέσα από ιδιοκτησίες και φτάνει κάπου στα μισά του οικισμού [οικία Μανάρα] μπαίνει μέσα στο Βροντάδο και για να ολοκληρωθεί δε, χρειάζεται δυο γέφυρες μια περ 120 μέτρων και μια 60 μέτρων κάτι σαν Ρίο Αντίρριο δηλαδή.
Φτάνει πια κύριοι της Περιφέρειας όχι άλλο κουτόχορτο.
Ποιος άλλος Περιφερειακός δρόμος στο νησί μας ή αλλού εφάπτεται του οικισμού και μπαίνει μέσα στον οικισμό στα μισά της διαδρομής χωρίς να λύνει το πρόβλημα;
Κύριε Μουντζούρη εγώ σας ψήφισα γιατί στο πρόσωπο σας έβλεπα έναν τεχνοκράτη που θα έδινε λύση στα χρονίζοντα προβλήματα του τόπου μας.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι προκρίνατε τις απόψεις κάποιων εραστών του περιβάλλοντος αυτών που διαχρονικά είναι αντίθετοι με κάθε αναπτυξιακό έργο [ανεμογεννήτριες-αεροδρόμιο –περιφερειακός Κάστρου κλπ] και απορρίψατε τις τεκμηριωμένες επιστημονικά προτάσεις.
Τέτοια έργα σαν αυτό, χωρίς ΜΕΛΕΤΕΣ που ο σοφός λαός μας τα λέει ΑΜΕΛΕΤΗΤΑ όχι μόνο δεν λύνουν προβλήματα αλλά τα επιδεινώνουν.
Αυτό που πάει να γίνει δεν είναι Περιφερειακός παράκαμψης για τη Β Χίο είναι η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τη ΒΟΡΕΙΑ ΧΙΟ και δεν θα σας αφήσουμε να την βάλετε.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.