Μπορεί σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη εδώ και δεκαετίες και τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα ανά την επικράτεια, οι κυκλικοί κόμβοι να αποτελούν τον κύριο κανόνα για την ασφαλή διέλευση οχημάτων από δύσκολα σημεία με έντονη κυκλοφοριακό φορτίο, όμως στη Χίο, σχεδόν δογματικά (στο όριο της εμμονής κάποιες φορές) επιμέναμε στο γέμισμα των δρόμων με σταυροειδείς κόμβους ή κόμβους «Τ».
Τι και αν τα πολυάριθμα τροχαία ατυχήματα και οι άλλοι τόσο βαριά τραυματίες ανά περιστατικό, προειδοποιούσαν για την αναγκαιότητα υιοθέτησης άλλων κυκλοφοριακών μοντέλων; Ακόμα και σήμερα οι νέοι δρόμοι απαραιτήτως θα διαθέτουν έναν επικίνδυνο κόμβο «Τ» χωρίς καμία λογική ή λογικοφανή τουλάχιστον εξήγηση.
Αυτή την πρακτική 10ετιών έρχεται να ανατρέψει η Περιφερειακή Ενότητα Χίου, που με πρωτοβουλία του αντιπεριφερειάρχη Παντελή Βρουλή, υιοθετεί τις προτάσεις Μυλωνάδη, προχωρώντας στην εκπόνηση μελέτης 4 νέων κόμβων, συνολικού προϋπολογισμού 169.000 ευρώ.
Όπως εξήγησε ο κ. Βρουλής, η μελέτη προβλέπει κυκλικούς κόμβους στο Νεχώρι, στους Μύλους του Ανέμωνα, στον Χριστό Βαρβασίου και στον κόμβο της Βολισσού.
Αμέσως μετά θα ακολουθήσει και δεύτερη ομάδα κόμβων με πρώτη παρέμβαση στον παραλιακό δρόμο του Βροντάδου, στο τυφλό σημείο που καταλήγει ο περιφερειακός δρόμος της πόλης.
«Πρόκειται για κυκλικούς κόμβους μικρής διατομής, με στόχο η Χίος να μπει σε μία ευρωπαϊκή τροχιά και να αποφεύγονται τα σοβαρά ατυχήματα και τα δυστυχήματα», ανέφερε ο κ. Βρουλής, σημειώνοντας ότι ειδικά για την περιοχή της παραλιακής του Βροντάδου, μελετάται ακόμα και η αφαίρεση των φωτεινών σηματοδοτών, κάτι όμως, που σε κάθε περίπτωση θα αναδείξει η σχετική μελέτη.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.