Στο επίκεντρο της δημοσιότητας βρέθηκε για μία ακόμη φορά η οδός Ιωάννου Χρήστου, με τον δρόμο να δίνεται στην κυκλοφορία έπειτα από αρκετά χρόνια αναμονής με όριο ταχύτητας τα 30 χιλιόμετρα ανά ώρα και με πινακίδα απαγόρευσης προσπέρασης.
Όπως ήταν φυσικό, οι συγκεκριμένες πινακίδες, προξένησαν πλήθος αρνητικών σχολίων, αφού τα όρια – όπως είναι λογικό- σε μία ευθεία άνω του 1 χιλιομέτρου, καταπατώνται μιας και κανείς δεν τα τηρεί.
Ποιος όμως ήταν ο νοήμων νους, που τοποθέτησε τα συγκεκριμένα όρια στην Ιωάννου Χρήστου;
Ο «Π» δημοσιοποιεί σήμερα, τη συγκοινωνιακή μελέτη της οδού Ιωάννου Χρήστου με τίτλο: «Ολοκλήρωση και αποκατάσταση λειτουργικότητας της οδού Χρήστου και δυτικά των ορίων του Αεροδρομίου της Χίου», από την οποία προκύπτει ότι, τα συγκεκριμένα όρια ταχυτήτων, τέθηκαν από μελετητές, χωρίς κανείς από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Χίου (αυτή που για όλα το τελευταίο διάστημα δηλώνει αδυναμία εκτέλεσης μελετών), να αναλογιστεί αν αυτό που παραλαμβάνει είναι εφαρμοστέο στην πράξη.
Έτσι από τη μελέτη και τις υπογραφές που φέρει, προκύπτει ότι η τοποθέτηση πινακίδων Ρ-30 KAI Ρ-32, έγινε στα χαρτιά από τους μελετητές και αδιαμαρτύρητα παραλήφθηκαν από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Χίου, η οποία ελλείψει ικανότητας σχεδιασμού, θεώρησε απόλυτα φυσιολογικό ότι με την τοποθέτηση του ορίου των 30 χιλιομέτρων οι οδηγοί θα ανακόπτουν ταχύτητα.
Τι πιο φυσιολογικό θα πείτε άλλωστε…
ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗ
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.