30.8.2024 13:24

"Το 90% των περιπτώσεων καφέ νερού αφορά το εσωτερικό δίκτυο των σπιτιών"

Εικόνα από νερό, έπειτα από δειγματοληψία της ΔΕΥΑΝ Χίου. Στα δοχεία 1 και 2, το νερό είναι από το δίκτυο της ΔΕΥΑΝΧ ενώ στα δοχεία 3 και 4 από τις βρύσες του σπιτιού.

Στις καταγγελίες πολιτών που αφορούν τη θολότητα και το χρώμα του νερού που καταλήγει στις βρύσες του, ειδικά στην περιοχή του Βροντάδου, αναφέρθηκε μέσα από δηλώσεις του ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΝ Χίου Πρόδρομος Μανωλάκης.

Απαντώντας στις καταγγελίες αυτές, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Νομού Χίου (ΔΕΥΑΝ Χίου), Πρόδρομος Μανωλάκης, προέβη σε δηλώσεις που στόχευαν στην αποσαφήνιση της κατάστασης και την ενημέρωση του κοινού. Όπως αναφέρθηκε, έχουν υπάρξει παράπονα από τους πολίτες τα οποία η ΔΕΥΑΝ έχει λάβει σοβαρά υπόψη. Σε κάθε περίπτωση που αναφέρεται πρόβλημα, συνεργείο της επιχείρησης σπεύδει να πραγματοποιήσει αυτοψία, ώστε να διαπιστώσει την αιτία του προβλήματος.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα αναφέρεται σε δημοσίευμα του «Π» που αφορούσε μια κατοικία στο Βροντάδο. Εκεί, μετά από γρήγορη αυτοψία, διαπιστώθηκε, όπως είπε, ότι, η άσχημη εικόνα του νερού οφειλόταν στο εσωτερικό δίκτυο της κατοικίας και όχι στο κεντρικό δίκτυο ύδρευσης της περιοχής. Σύμφωνα με τον κ. Μανωλάκη, σε περίπου 90% των περιπτώσεων που καταγράφονται παρόμοια προβλήματα, το ζήτημα εντοπίζεται στο εσωτερικό δίκτυο του σπιτιού και όχι στο κεντρικό δίκτυο παροχής νερού.

Παράλληλα, τόνισε ότι η ΔΕΥΑΝ Χίου πραγματοποιεί συστηματικούς ελέγχους στην ποιότητα του νερού. Οι έλεγχοι αυτοί περιλαμβάνουν εσωτερικές αναλύσεις, καθώς και δειγματοληψίες που αποστέλλονται σε πιστοποιημένα εργαστήρια για επιβεβαίωση. Από τους ελέγχους που έχουν διενεργηθεί, προκύπτει ότι η ποιότητα του νερού πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές και είναι ασφαλής για κατανάλωση.

Παρά τις διαβεβαιώσεις αυτές, οι ανησυχίες των πολιτών παραμένουν έντονες, ιδιαίτερα λόγω των προβλημάτων που συνεχίζουν να παρατηρούνται σε συγκεκριμένες περιοχές όπως ο Βροντάδος. Οι κάτοικοι ζητούν μεγαλύτερη διαφάνεια και συχνότερη ενημέρωση σχετικά με τα αποτελέσματα των ελέγχων, καθώς και άμεσες λύσεις στα προβλήματα που εντοπίζονται.

Εν κατακλείδι, οι δηλώσεις του Προέδρου της ΔΕΥΑΝ Χίου καταδεικνύουν την προσπάθεια της επιχείρησης να αντιμετωπίσει τα προβλήματα και να διασφαλίσει την ποιότητα του νερού. Ωστόσο, παραμένει κρίσιμο να συνεχιστεί η παρακολούθηση της κατάστασης και να παρέχονται οι κατάλληλες πληροφορίες στους πολίτες για την καλύτερη διαχείριση του ζητήματος.

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ