Σημαντικά ερωτηματικά για το τι τελικά σχεδιάστηκε και τι παραλήφθηκε ως έργο, εγείρει η σημερινή κατάσταση του Λιμένα Καρδαμύλων, με τα μεγαλύτερα σκάφη – όπως προβλέπονται στη μελέτη- να μην μπορούν να ελλιμενιστούν εξαιτίας του γεγονότος ότι το βύθισμα μέσα στο λιμάνι είναι λιγότερο από τα 4 μέτρα που απαιτούν τα συγκεκριμένα σκάφη.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, τα μεγάλα αλιευτικά αλλά και μικρά πλοία του Πολεμικού Ναυτικού να μην κάνουν χρήση του λιμένα αφού κανένας δεν παίρνει το ρίσκο να μπει σε ένα λιμάνι με μικρότερο βάθος από αυτό που κανονικά απαιτείται.
Χαμένοι μεταξύ μελέτης και παραλαβής
Στο πρόβλημα αναφέρθηκε μέσα από δηλώσεις του, ο νέος πρόεδρος του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου Παντελής Λεγάτος, σημειώνοντας ότι ενώ η μελέτη προβλέπει 4 θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη άνω των 20 μέτρων, αυτό πρακτικά δεν μπορεί να γίνει αφού για παράδειγμα το βάθος εντός του λιμένα δεν ξεπερνά τα 3,50 μέτρα – σύμφωνα με την τελευταία ανεπίσημη μέτρηση του καλοκαιριού – ενώ στην είσοδο του Λιμένα το βύθισμα φθάνει τα 3,60 μέτρα.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο ίδιος προανήγγειλε άμεσα κινήσεις από το Λιμενικό Ταμείο όπως η επίσημη καταγραφή των βυθισμάτων σε συνεργασία με το Λιμεναρχείο Χίου αλλά και η αποτύπωση του βυθού με τη βοήθεια δύτη.
Επιπλέον στις αρχές Φεβρουαρίου αναμένεται σύσκεψη υπό τον Γιάννη Μαλαφή ώστε να αναζητηθούν λύσεις αλλά και πιθανές ευθύνες.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.