18.7.2012 10:46

Εντυπωσιάζει σε ντιζάιν, υστερεί στις λεπτομέρειες (που διορθώνονται)

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ BLUE STAR PATMOS ΕΝ ΠΛΩ

Μπορεί η ευγένεια να περισσεύει. Μπορεί το πλοίο να κερδίζει τις εντυπώσεις τουλάχιστον τις πρώτες ημέρες των δρομολογίων του, όμως είναι φανερό και γενικά αντιληπτό ότι απαιτείται ακόμη μεγαλύτερος συντονισμός προκειμένου το «Blue Star Patmos» να καταφέρει να κερδίσει τους επιβάτες του βορειοανατολικού Αιγαίου, που ανέκαθεν είχαν απόλυτη αίσθηση της  σχέσης τιμής- προσφερόμενης υπηρεσίας.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή για να φτάσουμε στο ζητούμενο.
Το πλοίο λειτουργεί και είναι αντιληπτό με πρότυπα ξενοδοχείου. Η ευγένεια είναι αισθητή από την είσοδο κιόλας όπου πρόθυμα μέλη του πληρώματος εξυπηρετούν με επαγγελματισμό, βοηθούν στην μεταφορά των αποσκευών μέσω της κυλιόμενης σκάλας και γενικά δείχνουν να είναι εκεί για οποιαδήποτε δυσκολία παρουσιαστεί χωρίς να δυσανασχετήσουν.
Τα πρώτα συν
Αμέσως μόλις περάσεις την κυλιόμενη σκάλα, κάποιο άλλο μέλος του πληρώματος βρίσκεται εκεί για να κατευθύνει τον επιβάτη στην θέση που έχει πληρώσει ή την καμπίνα. Ομολογουμένως η διαδικασία είναι γρήγορη και σε αυτό βοηθά σημαντικά και η διαρρύθμιση των θέσεων που δεν απαιτούν μεγάλες μετακινήσεις. Από κει και πέρα υπάρχουν αρκετές επιλογές. Καθιστικά ευρύχωρα και φωτεινά, θέσεις αεροπορικού τύπου ιδιαίτερα σύγχρονες και αναπαυτικές, μεγάλα εξωτερικά deck,  μπαρ σχεδόν σε όλους τους χώρους, κατάστημα δώρων, εστιατόριο και άλλα πολλά, προσφέρουν επιλογές ανάλογα με τις ανάγκες του επιβάτη και τη διάθεσή του.
Ομολογουμένως το «Blue Star Patmos» διαθέτει αισθητική προχωρημένη, δεκάδες ευκολίες,
 
Τα ορατά πλην
Η πρώτη «αρνητική» εντύπωση έρχεται όπως και σχεδόν στο σύνολο των πλοίων της ακτοπλοϊας με την δυνατή λειτουργία του κλιματισμού. Αδύνατον να παραμείνεις για πολύ ώρα χωρίς ζακέτα ή φούτερ στους εσωτερικούς χώρους, όπου ο ψυχρός αέρας σε διαπερνά, τα παράπονα και τα σχόλια των επιβατών αρχίζουν να αυξάνονται κατακόρυφα την ίδια ώρα που το πλήρωμα επικαλείται για τους δικούς του λόγους, αδυναμία αντιμετώπισης του ζητήματος.
Στη ρεσεψιόν, από προσωπική εμπειρία, το πλήρωμα θα χρειαστεί λίγο ακόμη χρόνο για να αντεπεξέλθει στον απαιτητικό του ρόλο. Για παράδειγμα, για την αλλαγή τριών εισιτηρίων από θέσεις αεροπορικού τύπου σε καμπίνα, ο διάλογος που διημείφθη μεταξύ ημών των επιβατών και της βάρδιας της ρεσεψιόν δεν ήταν ο καταλληλότερος, καθώς μια σειρά από μικρά τυχαία γεγονότα ήταν αρκετά για να μας χαλάσουν τη διάθεση, ιδιαίτερα όταν το πλήρωμα του πλοίου επιμένει για το αλάνθαστο των δικών του ενεργειών μη δίνοντας δίκιο πουθενά στον επιβάτη.
Οι καμπίνες του «BS Patmos» θα σας φανούν στενές, πόσο μάλλον όταν θα πρέπει να αποφασιστεί ποιος από τους τέσσερις επιβάτες της τετράκλινης θα κάνει πρώτος κάποια κίνηση... Γενικά πάντως οι χώροι είναι μοντέρνοι, τα στρώματα αναπαυτικά, υπάρχουν παπλώματα αντί για τις γνωστές... κουβέρτες, όμως και εδώ η θερμοκρασία είναι σχεδόν ενοχλητική. Προφανώς γι’ αυτό υπάρχουν παπλώματα...
 
Μικρές επισημάνσεις
-         Οι τιμές στα μπαρ του πλοίου για τοστ (ζαμπόν-τυρί), μπαγκέτα (ζαμπόν-τυρί- μαρούλι), για καφέ ή για νερό είναι λογικές. Τα μπαρ του πλοίου λειτουργεί η γνωστή αλυσίδα «Flokafe». Χωρίς λογική ωστόσο το γεγονός ότι τα πρυμναία μπαρ, όπου και τα αεροπορικά καθίσματα, δεν προσφέρουν σάντουιτς, για τα οποία ο επιβάτης πρέπει να μεταβεί μόνο στο μπαρ του κεντρικού σαλονιού, στο μπροστινό τμήμα του «BS Patmos».
-         Οι ανακοινώσεις του πλοίου, ιδιαίτερα στους εξωτερικούς χώρους δεν ακούγονται κατ’ ουδένα τρόπο.
-         Η ζέστη στα εξωτερικά deck του «BS Patmos» όπου είναι περιφραγμένα στη μεγαλύτερη έκταση τους είναι σχεδόν ανυπόφορη. Βέβαια ταξιδέψαμε ημέρες με καύσωνα, όμως η όποια ελπίδα ότι θα δροσιζόμασταν εν πλω, πήγε περίπατο.
-         Το «BS Patmos» χρειάστηκε για το ταξίδι Πειραιά – Χίο 7 ώρες και 45 περίπου λεπτά, χρόνος που απαιτεί βελτιώσεις προκειμένου να ανταγωνιστεί το έτερο πλοίο της γραμμής «Νήσος Χίος» που στο ίδιο δρομολόγιο κάνει μια ώρα λιγότερο.
-         Το «BS Patmos» είναι ομολογουμένως καλοτάξιδο. Χωρίς κραδασμούς που ενοχλούν, χωρίς τριξίματα και άλλα παρόμοια που γίνονται αντιληπτά σε αντίστοιχα πλοία της ακτοπλοϊας,
-         Στα θετικά και ένα ιδιότυπο αλάρμ, αντιληπτό στους επιβάτες που έχουν καμπίνα που ειδοποιεί, αν καταλάβαμε, ότι το πλοίο προσεγγίζει στον προορισμό του.
-         Στις παρατηρήσεις που οι επιβάτες συζητούσαν ας συνυπολογιστεί το γεγονός ότι δεν είδαμε, εμείς τουλάχιστον, γυναίκες μέλη του πληρώματος αλλά και Χιώτες ναυτικούς (μας έδειξαν έναν), παρά το ότι το πλοίο στη γραμμή που έχει δρομολογηθεί θα μπορούσε να έχει απασχολήσει και ναυτικούς από τη Χίο και τη Μυτιλήνη.
 
 

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ