8.7.2023 9:08

Η «Οδύσσεια» ενός δέματος με την… «φερέγγυα» ACS

Γνωστός λάτρης του ηλεκτρονικού εμπορίου εδώ και χρόνια, στις 3 Ιουλίου, αποφασίζω να παραγγείλω ένα προϊόν από εταιρεία με έδρα τις Βρυξέλλες.

Μετά τα σχετικά, δηλαδή αναζήτηση αξιοπιστίας, δίκτυο συνεργασίας, τρόπος πληρωμής κλπ, αποφασίζω να παραγγείλω το προϊόν επιλέγοντας μάλιστα και την εξπρές παράδοση με την εταιρεία DHL (+22 ευρώ να σημειωθεί) ώστε σε δύο ημέρες το δέμα να βρίσκεται Χίο.

Όντως, η παραγγελία έγινε το βράδυ της 3ης Ιουλίου και στις 04:15 τα ξημερώματα της 4ης Ιουλίου μέσω e-mail ενημερώθηκα από την εταιρεία ότι το δέμα παραδόθηκε στην DHL και αναχωρεί άμεσα από τις Βρυξέλλες για την Ελλάδα.

Όλα έμοιαζαν να κυλούν ομαλά και μάλιστα όντως με διαδικασίες εξπρές, αφού το βράδυ της ίδιας ημέρας με νεότερο e-mail η DHL ενημέρωνε τα εξής:

«Αγαπητέ Πελάτη,

 η DHL Express αποστολή σας με αριθμό 9684[…] έχει αφιχθεί στην Ελλάδα και έχει προωθηθεί για παράδοση στο συνεργάτη μας ACS που εξυπηρετεί την περιοχή σας, με νέο αριθμό φορτωτικής 33673[…]».

Και κάπου εδώ εισέρχεται ο ελληνικός παράγοντας στην όλη υπόθεση.

Στις 21:57 της 4ης Ιουλίου το δέμα φαίνεται ότι βρίσκεται στο Κέντρο Διαλογής της ACS στην Αθήνα. Υπέθεσα λοιπόν ότι θα αναχωρήσει για Χίο με πλοίο στις 5 Ιουλίου, ώστε στις 6 Ιουλίου να βρίσκεται στα χέρια μου, όπως υπόσχονταν η επιλογή της Express Παράδοσης.

Αμ δε…

Το πρωί της επόμενης ημέρας το δέμα, ω του θαύματος, βρέθηκε αντί για το Αιγαίο στο Ιόνιο και μάλιστα στη Ζάκυνθο.

Λέω κάποιο λάθος θα έχει γίνει. Επικοινωνώ με την ACS στη Ζάκυνθο όπου μου επιβεβαιώνουν ότι το δέμα βρίσκεται στα χέρια τους από λάθος και θα το στείλουν πίσω για προώθηση στη Χίο.

Εντάξει λέω, λάθη γίνονται, άνθρωποι είναι και αυτοί στο κάτω – κάτω.

Περιμένω μία, δύο ημέρες, ακολουθούν τηλέφωνα επί τηλεφώνων, όπου η αξιόπιστη ACS που διαφημίζει τα βραβεία της για την εξυπηρέτηση πελατών, με διαβεβαιώνει ότι το δέμα βρίσκεται καθ οδόν, παρότι το δέμα στο ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης φαίνονταν ακόμα στη Ζάκυνθο.

Επικοινωνώ ξανά με την ACS στη Ζάκυνθο όπου με διαβεβαίωσαν ότι το δέμα έχει αναχωρήσει, με την εταιρεία όμως στα κεντρικά να σημειώνει ότι δεν γνωρίζει που βρίσκεται το δέμα γιατί αυτό φαίνεται να έχει παραμείνει στη Ζάκυνθο.

Τελευταία επικοινωνία πρωί Σαββάτου 8ης Ιουλίου. Για πολλοστή φορά υπάλληλος της εταιρείας μου ζητά για μία ακόμη φορά χρόνο ώστε να διερευνήσει την υπόθεση αφού η μεν ACS στη Ζάκυνθο λέει ότι το δέμα έχει αποσταλεί για προώθηση στη Χίο, πλην όμως η εταιρεία δεν γνωρίζει που βρίσκεται το δέμα από το πρωί της 5ης Ιουλίου. Μάλιστα ζήτησε συγγνώμη αλλά θα μπορεί να μου έχει νέα από την επόμενη εβδομάδα. 

Να σημειωθεί ότι, όσες φορές επικοινώνησα με την ACS η δέσμευση εκ μέρους της για άμεση ενημέρωση αποδείχθηκε κενή περιεχομένου, αφού κανείς δεν επικοινώνησε ουδέποτε μαζί μου.

Να σημειωθεί επίσης ότι η άμεση εξυπηρέτηση πελατών, μάλλον δεν είναι και τόσο άμεση αν λάβει κανείς υπ όψην ότι καθόλη τη διάρκεια της Παρασκευής 7/7 όλες οι προσπάθειες τηλεφωνικής επικοινωνίας απέβησαν άκαρπες.

Και όλα αυτά ενώ έχεις πληρώσει +22 ευρώ για... εξπρές παράδοση. 

Συγχαρητήρια στην ACS για την υποδειγματική της συμπεριφορά και ακόμα περισσότερα συγχαρητήρια στη DHL για τους συνεργάτες της. 

Παντελής Φύκαρης

 

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

Tags: ACS

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ