Αντιμέτωποι με νέες καταστάσεις λόγω της πανδημίας, βρίσκονται καθημερινά οι υπάλληλοι του κεντρικού ΚΕΠ στην οδό Δημοκρατίας, αφού αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τους δεκάδες μετανάστες που ζητούν εξυπηρέτηση, πλην όμως εκτός διαδικασίας, αφού αγνοούν ότι για την εξυπηρέτησή τους απαιτείται τηλεφωνικό ραντεβού.
Η διαχείριση των μεταναστών που όπως δήλωσε η Λ. Λύκου, «συνωστίζονται», αποτελεί μία πρόσθετη δυσκολία για τα Κ.Ε.Π.
Η έκδοση παράβολου για τα πράσινα διαβατήρια είναι και ο λόγος που συγκεντρώνονται, πλην όμως δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν αφού υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία.
«Τα υγειονομικά πρωτόκολλα που καλείτε να εφαρμόσει το κέντρο δεν επιτρέπουν τον συνωστισμό όλων. Για να εξυπηρετηθεί κάποιος πρέπει να κλείσει πρώτα ραντεβού. Αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να εξυπηρετηθούν και από τα περιφερειακά ΚΕΠ, όμως επιλέγουν το κεντρικό ΚΕΠ, αφού οι περισσότεροι έχουν δουλειά και στην τράπεζα», ανέφερε η κα. Λύκου.
Τέλος κάλεσε τους δικηγόρους των μεταναστών να συνεργαστούν προκειμένου κάθε ραντεβού να αντιστοιχεί μόνο σε ένα ωφελούμενο άτομο.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.