Η μία μετά την άλλη φθάνουν οι καταγγελίες στη Χίο, αναφορικά με τη διαχείριση δεμάτων από τα Elta Courier, με την εταιρεία σε τοπικό επίπεδο να φαίνεται ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις συμβατικές της υποχρεώσεις.
Το τελευταίο διάστημα, όπως αναφέρουν παραλήπτες δεμάτων, η εταιρεία παραδίδει περιορισμένο αριθμό δεμάτων, εξαναγκάζοντας τους πελάτες της, να βρεθούν αυτοπροσώπως στο υποκατάστημα της πόλης προκειμένου να παραλάβουν τα δέματά τους.
Έτσι ενώ έχουν πληρώσει για παράδοση δεμάτων σε διεύθυνση εργασίας ή κατοικίας, οι παραλήπτες αναγκάζονται να στήνονται σε ουρές προκειμένου να τα παραλάβουν.
Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα το γεγονός ότι πλέον η εταιρεία, αδυνατώντας να ανταπεξέλθει στον ρόλο της, έχει αντικαταστήσει στο σύστημα, την ενημέρωση «παραδόθηκε σε διανομέα», με την ένδειξη: «Η αποστολή βρίσκεται στο κατάστημα – Δυνατότητα Παραλαβής».
Η «οδύσσεια» πάντως των πελατών δεν σταματά εκεί, αφού δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που εξαιτίας του γεγονότος ότι τα δέματα στοιβάζονται επί ημέρες στις αποθήκες της εταιρείας, μετά οι υπάλληλοι αδυνατούν να τα εντοπίσουν.
Έτσι οι παραλήπτες, περιμένουν στην ουρά μέχρι και μισή ώρα προκειμένου να εντοπιστεί το δέμα τους ενώ σε πολλές περιπτώσεις, αποχωρούν άπραγοι με τους υπεύθυνους της εταιρείας να απολογούνται για την ταλαιπωρία, υποσχόμενοι ότι θα εντοπίσουν το δέμα και θα τους ειδοποιήσουν εκ νέου.
Η συγκεκριμένη πρακτική πάντως, δεν συναντάται μόνο στα Elta Courier αλλά και σε άλλες μεταφορικές ειδικά σε περιόδους φόρτου εργασίας.
Άραγε οι ανεξάρτητες αρχές τα γνωρίζουν;
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.