27.10.2017 11:27

E-mailΜarketing: Η Νο1 στρατηγική για άμεσες πωλήσεις

Όσο και αν σας φαίνεται παράδοξο, όσο ασφυκτικά γεμάτος και αν δείχνει κάθε μέρα ο φάκελος με ταJunkmail και όσο και αν μεγαλώνει η Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία σας. Εσείς μπορεί με τα ίδια σας τα χέρια να διαγράφετε ένα σωρό διαφημιστικά mail, όμως να ξέρετε πως το Ε-mailMarketing αποτελεί ακόμα και σήμερα την Νο 1 Στρατηγική για άμεσες πωλήσεις. Βλέπετε, μπορεί να αποτελεί παραδοσιακή διαφήμιση, όμως αποτελεί ισχυρή διαφήμιση, ακόμα και ανάμεσα σε τόσα socialmedia, κάτι που δεν συμβαίνει τυχαία.

 

-          Η αποστολή email αποτελεί ακόμα και σήμερα έναν από τους πιο δημοφιλείς διαύλους επικοινωνίας, αφού πάνω από το 75% των χρηστών του διαδικτύου έχουν πρόσβαση σε email. Το Ε-mailmarketingείναι όντως μια από τις καλύτερες μεθόδους για να προσεγγίσει κανείς το κοινό που επιθυμεί, εφόσον οι αναλύσεις δείχνουν πως τα e-mailκαι η τηλεόραση, είναι τα πλέον χρηστικά μέσα επικοινωνίας.

 

-          Μέσω του E-mailMarketing μπορεί ο χρήστης να παρακολουθείτην Απόδοση της Επένδυσής του (ROI). Ξέρει πόσοι, αλλά και ποιοι ανοίγουν τα e-mail που έστειλε, ξέρει πόσοι και ποιοι ανοίγουν τους συνδέσμους που περιέχονται σε αυτά. Με τον τρόπο αυτό βρίσκεται σε θέση να προσαρμόζει την διαφημιστική καμπάνια του και να την κάνει πιο ελκυστική προς το κοινό.

 

-          Μέσω της δυνατότητας αποστολής προσωποποιημένου e-mailμε τη χρήση του ονόματος του παραλήπτη, πετυχαίνει κανείς υψηλότερο ποσοστό προσέλκυσης και επιτυχίας. O παραλήπτης ενεργοποιείται περισσότερο νιώθοντας την προσέγγιση φιλικότερη.

 

-          Λόγω του ότι στο e-mailμπορούν να ενταχθούν τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, παρέχεται η δυνατότητα στο κοινό να επικοινωνεί κατευθείαν με τον αποστολέα (την εταιρεία σας ή εσάς προσωπικά). Ταυτόχρονα, ο ίδιος ο αποστολέας, η εταιρεία, παρουσιάζεται στον παραλήπτη με τον πιο προσιτό, φιλικό και φερέγγυο χαρακτήρα.

Καλά όλα αυτά, αλλά υπάρχουν μυστικά για ένα επιτυχημένο e-mail;

Υπάρχουν, όπως ακριβώς υπάρχουν μυστικά για κάθε επιτυχημένη διαφήμιση, οποιασδήποτε μορφής ή μέσου. Λίγα τρικ και κάποιο απλούστατοι τρόποι, αυξάνουν την απόδοση των e-mailsσας.

Να λοιπόν τι πρέπει να έχει ένα επιτυχημένο Newsletter:

-          Τίτλο Θέματος:ο παραλήπτης πρέπει να μπορεί αμέσως να αναγνωρίσει περί τίνος αναφέρεστε. Ο τίτλος θέματος πρέπει να είναι περιεκτικός και απλός, ενώ ταυτόχρονα να τονίζει το περιεχόμενο του e-mail. Λεπτομέρειες δεν χρειάζονται.

-          Λιτό Περιεχόμενο: το κυρίως μέρος του e-mailπρέπει να είναι λιτό, περιεκτικό και ελκυστικό. Το μήνυμα πρέπει να είναι σύντομο και δελεαστικό, αφού τα μακροσκελή και γεμάτα λεπτομέρειες e-mail έχουν περισσότερες πιθανότητες να διαγραφούν. Καλό είναι, αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, στο e-mail να περιλαμβάνονται σύνδεσμοι για περισσότερες πηγές που μπορεί να ενδιαφέρουν τον παραλήπτη.

-          ΞεκάθαροCall To Action- CTA: σκοπός και στόχος πρέπει να είναι απολύτως σαφή. Καλό είναι επίσης, το CTAνα επαναλαμβάνεται και να έχει στρατηγική τοποθέτηση, ώστε να είναι ορατό από την προεπισκόπηση των εισερχόμενων e-mail. Θα πρέπει επίσης να εμφανίζεται τουλάχιστον μια φορά στο επάνω μέρος της οθόνης ώστε να φαίνεται αμέσως όταν κάποιος το ανοίξει, χωρίς να χρειάζεταιscrolldown.

-          Προσεχτικός Σχεδιασμός: Το e-mail μπορεί να είναι πολύπλοκο ή απλό, αναλόγως του στόχου, όμως σίγουρα πρέπει να είναι ευανάγνωστο. Η χρήση bullets κάνει το κείμενο ξεκούραστο στον αναγνώστη, ενώ η χρήση εικόνων υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο το ίδιο το μήνυμα. Ένα ευανάγνωστο e-mailέχει περισσότερες πιθανότητες να διαβαστεί από ένα μπερδεμένο και κουραστικό. Λογικό δεν είναι;

 

 

Πηγή Πληροφοριών ThinkTank www.thinktank.gr/proothisi-istoselidon/

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ