Μία πρωτότυπη καμπάνια ενημέρωσης που στόχο θα έχει την τόνωση της τοπικής αγοράς αποφάσισε να υιοθετήσει το Επιμελητήριο Χίου, έπειτα από πρόταση του επιχειρηματία Αντώνη Ζαννίκου.
Η καμπάνια θα απευθύνει αρχικά το ερώτημα αν τελικά κοροιδευόμαστε και θα ακολουθεί η κατάρριψη των θεωριών ότι τελικά τα ψώνια από αγορές όπως την Τουρκία είναι φθηνότερες και πιο ποιοτικές από τη Χίο, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι… κοροϊδευόμαστε.
«Η τοπική αγορά δεν θα αλλάξει αν εμείς οι ίδιοι δεν τη στηρίξουμε. Οι τιμές είναι εξαιρετικά καλές και υπάρχει μεγάλη ποικιλία. Οφείλουμε να στηρίξουμε τη χιώτικη αγορά για να επιβιώσουν οι τοπικές επιχειρήσεις. Διαφορετικά θα πεθάνει σταδιακά», ανέφερε στον «π» ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χίου Παντελής Λεγάτος.
Η συγκεκριμένη καμπάνια, θα τρέξει από κοινού με την Ο.Ε.Β.Ε. και τον Εμπορικό Σύλλογο Χίου.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.