27.10.2017 11:22

Ο απόλυτος συνδυασμός online και offline διαφήμισης

Στη σύγχρονη εποχή καλό είναι να μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε ένα συνδυασμό και των δύο, online και offline διαφήμιση, έτσι ώστε να έχετε τις καλύτερες από τις σύγχρονες ευκαιρίες μάρκετινγκ στη διάθεσή σας.
 Τι είναι online και offline διαφήμιση;
Από τη μια πλευρά υπάρχουν τα κανάλια στην τηλεόραση που προβάλλουν διαφημίσεις, είναι το ραδιόφωνο, το διαφημιστικά φυλλάδια μέσω ταχυδρομείου ή από πόρτα σε πόρτα ή ελεύθερα στο δρόμο αλλά και οι διαφημιστικές πινακίδες στους δρόμους και άλλα πολλά ακόμη. Από την άλλη πλευρά έχουμε το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ που φτάνει στους ανθρώπους μέσω του διαδικτύου, το οποίο είναι προσβάσιμο από υπολογιστές, tablet, smartphones. Εσείς, ως επιχειρηματίες, έχετε να σκεφτείτε τι θα επιλέξετε με βάση τις δυνατότητες σας αλλά είναι πραγματικά τόσο απλό;
Ένας ολοκληρωμένος κόσμος
 Με όλη τη διαφημιστική εκστρατεία γύρω από το ψηφιακό μάρκετινγκ, θα ήταν εύκολο να σκεφτεί κανείς ότι θα μπορούσατε να δώσετε όλη σας την ενέργεια στην online παρουσία σας. Ωστόσο, αυτό δεν είναι η μόνη επιλογή και ίσως όχι και η καλύτερη. Ζούμε σε μια εποχή όπου η απευθείας σύνδεση με τον κόσμο της αγοράς γίνεται ολοένα και πιο ολοκληρωμένη αλλά και πιο ζωτική. Τα τηλεοπτικά προγράμματα γίνονται αλληλεπιδραστικά με συνοδευτικές εφαρμογές για κινητά και κανάλια κοινωνικών δικτύων και οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ιστότοπους που τους οδηγούν άμεσα κι αποτελεσματικά στις επιλογές που επιθυμούν.
Μια έρευνα έχει δείξει ότι το 40% των ανθρώπων που ψάχνουν στο διαδίκτυο θα αγοράσουν σίγουρα έστω κι ένα προϊόν, αφού επηρεαστούν από το μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης. Περισσότερο από αυτό, το 60% ισχυρίστηκε ότι ήταν πολύ πιθανό να αγοράσει με βάση τη διαφήμιση από στόμα σε στόμα. Παρά την αύξηση της δραστηριότητας στο διαδίκτυο, εξακολουθούμε να ζούμε σε έναν κόσμο εκτός σύνδεσης. Καθώς αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οι πελάτες σας αλληλεπιδρούν με τον κόσμο, είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να τους προσεγγίσετε - τόσο σε απευθείας σύνδεση όσο και εκτός σύνδεσης.
Ένα μίγμα μάρκετινγκ
 Η χρήση και των δύο ειδών μάρκετινγκ δεν σημαίνει χωριστές καμπάνιες, αλλά μάλλον ένα μίγμα μάρκετινγκ όπου η στρατηγική μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης υποστηρίζεται και συμπληρώνεται από το μάρκετινγκ που κάνετε online και αντίστροφα. Ήρθε η ώρα να σταματήσετε να σκέφτεστε αν θα επιλέξετε αποκλειστικά, online ή offline, και να αρχίσετε να ενσωματώνετε και τις δύο επιλογές σε όλες τις εκστρατείες μάρκετινγκ που θα επιλέξετε για την επιχείρησή σας. Εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε για να βεβαιωθείτε ότι όλες οι προσπάθειες μάρκετίνγκ σας είναι συνεπείς:
Οι offline διαφημίσεις έχουν την ίδια εμφάνιση και αισθητική με τον ιστότοπό σας;
Έχουν το ίδιο μήνυμα;
Έχετε μια συγκεκριμένη σελίδα προορισμού στον ιστότοπό σας, στην οποία απευθύνονται πελάτες από το μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης;
Είναι το μίγμα σας προσαρμοσμένο στη βάση πελατών σας;
Βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας κάνει και τα δύο λοιπόν, βάλτε κάτω όλες τις προοπτικές κι εξελίξτε τες. Επενδύστε σ’ έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό online και offline marketing κι απογειώστε την επιχείρησή σας.
 
 
Πηγή Πληροφοριών Εντυποδιανομές Letterbox 

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ