5.4.2014 12:40

Το δυνατό στοιχείο της εμπειρίας

Η απροθυμία των πολιτών να βοηθήσουν το δημοσκοπικό έργο των εταιριών είναι στοιχείο που περιπλέκει τη δυνατότητα ασφαλών προβλέψεων. Τουλάχιστον οι εταιρείες δημοσκοπήσεων επιχειρούν να εκμαιεύσουν τις επιθυμίες των ερωτηθέντων από τις ποιοτικές παραμέτρους των απαντήσεων.
Έτσι, εν απουσία σοβαρών ερευνών της τοπικής κοινής γνώμης στο νησί μας, το επιτελείο του Πολ. Λαμπρινούδη «δανείζεται» ένα πολύ βασικό στοιχείο από την πρόσφατη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων των δημοσκοπήσεων που διεξήγαγε το Mega για τους δήμους Αθηναίων και Θεσσαλονίκης καθώς και την Περιφέρεια Αττικής σε ένα πολύ ευρύ δείγμα, που πλησιάζει τους 5.000 ερωτηθέντες.
Κοινό στοιχείο των διαφορετικών δημοσκοπήσεων ότι οι ψηφοφόροι έχουν πολύ ψηλά στα κριτήρια επιλογής τους την εμπειρία διοίκησης του Δήμου ή της Περιφέρειας για την επόμενη μέρα.
Η ξεκάθαρη αποτύπωση αυτής της διάστασης, έστω κι αν αφορά τα μεγάλα αστικά κέντρα, υποχρεώνει το στρατηγείο Λαμπρινούδη να αναπροσαρμόσει κάπως τον προεκλογικό του σχεδιασμό και να ρίξει το βάρος στην παράμετρο της εμπειρίας, σε αντιδιαστολή με την έλλειψη της από τους αντιπάλους του, αντί της αποτελεσματικότητας στην οποία μέχρι σήμερα ποντάριζε. Θα πετύχει να περάσει τα μηνύματα του και στην κοινωνία;

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ