Με το που διαβάσεις τον τίτλο, λες, δόξα σοι ο Θεός, κάτι αρχίσε να κινείται. «Προτάσεις για το σχεδιασμό δράσεων με στόχο την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του νησιού μας», είναι το πρώτο θέμα της συνεδρίασης της διοίκησης του Επιμελητηρίου μεθαύριο Τετάρτη. Κι όταν πάρεις δυο πληροφορίες παραπάνω για την εισήγηση, μαραίνεται κάθε σου διάθεση να πας, να παρακολουθήσεις και να καταγράψεις τη συζήτηση.
Ερωτηματολόγια, φυλλάδια, όλα προσανατολισμένα στον εξ’ Ανατολών επισκέπτη, κι αυτό είναι όλο. Τη φλόγα που καίει την αφήνουμε ξανά ανέγγιχτη.
Δεν έχουμε φυλλάδια, μας λείπει καταγεγραμμένη κι η άποψη των επισκεπτών. Αν τα αποκτήσουμε όμως και τα δυο, βελτιώσαμε το τουριστικό μας προϊόν; Οι επαγγελματίες αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν ότι πρώτιστα μας λείπει τουριστική συνείδηση και για να την αποκτήσουμε δεν είναι δυνατόν να αφήνουμε το σχεδιασμό της τουριστικής στρατηγικής στη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία. Το δοκιμάσαμε το σχήμα και δεν βγαίνει εδώ και τρεις δεκαετίες. Δεν είναι αρκετές;
Ο πήχης θα τοποθετηθεί ξανά χαμηλά, για να μπορούμε να τον περάσουμε και κανένας δεν θα ασχοληθεί με τη σύσταση φορέα στρατηγικής στον τουρισμό με ιδιωτικά κριτήρια. Το κεφάλαιο αυτό έκλεισε για το Επιμελητήριο το 2008 και προφανώς δεν έχουν την τόλμη που απαιτείται για να ξανανοίξει.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.