Με τη συμπλήρωση ενός έτους από τη βουτιά θανάτου του υπεραστικού λεωφορείου στο δρόμο προς τη Συκιάδα στην κοινωνία κυριαρχούν πολλά ερωτηματικά για τις συνθήκες που το επώασαν. Επαρκές φως δεν έπεσε ποτέ, όπως θα έπρεπε, κι έτσι έμειναν σοβαρά κατάλοιπα για τις συνθήκες ασφαλείας των επιβατών που επιλέγουν την υπεραστική συγκοινωνία για τις μετακινήσεις τους.
Η σωρεία των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το Υπεραστικό ΚΤΕΛ απορρόφησε υπέρμετρα τη διοίκηση του και ελάχιστη ενέργεια διοχετεύτηκε για να σβήσει κάθε υπόνοια ότι περιορίζονται οι πιθανότητες ο «ανθρώπινος παράγοντας» να ξαναχτυπήσει. Πρόκειται για ενέργεια ουσίας και συνάμα επικοινωνίας.
Ουσίας γιατί το ΚΤΕΛ έπρεπε να κινήσει γη και ουρανό για την επιμόρφωση των στελεχών του υπό ποιες συνθήκες θα κρατούν το τιμόνι αλλά και επικοινωνίας, γιατί τα όποια μέτρα έλαβε όφειλε να βρει τρόπο να τα διοχετεύσει στην κοινωνία. Να την πείσει ότι από την πλευρά του το πάθημα έγινε μάθημα και για την ασφάλεια των δρομολογίων δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του. Όσο ο χρόνος περνά χωρίς να έχουν απαντηθεί τα πάντα, το πλήγμα διευρύνεται και η διοίκηση του ΚΤΕΛ θα κληθεί να το αντιμετωπίσει αισθητά διογκωμένο σε μέλλοντες χρόνους.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.