Την επικοινωνία και την προβολή της τουριστικής διάστασης του νησιού ο αρμόδιος για το αντικείμενο αντιδήμαρχος απ’ την αρχή την έβλεπε να κινείται μέσω των διαύλων του διαδικτύου.
Στη δυναμική του fb ποντάρει πολλά για την ανάδειξη του νησιού ως προορισμού. Περιορίστηκε δραστικά το εξοδολόγιο παρουσίας της Χίου σε κλασσικές μορφές προβολής και οι λιγοστοί πόροι διατίθενται σε στοχευμένες ιντερνετικές αγορές.
Ο Δημ. Καράλης διαπίστωσε επίσης ότι ένα επιπλέον πρόβλημα είναι η εύκολη επικοινωνία των ενασχολούμενων με τον τουρισμό μεταξύ τους, ώστε να γίνονται γνωστές οι δυνατότητες αφενός και να δημιουργούνται σταδιακά συνέργειες αφετέρου. Ένα κανάλι ανταλλαγής απόψεων και ιδεών για το τουριστικό προϊόν του νησιού δημιουργήθηκε μέσω της κλειστής ομάδας «Προορισμός Χίος» στο fb και μένει να φανεί αν μέσα από αυτό μπορούμε τουλάχιστον να συνεννοηθούμε.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.