Με όλο το σεβασμό στην ιστορία και το παρελθόν μιας αρχικά λαϊκής βάσης ακτοπλοϊκής εταιρείας – και στην ίδια τη διαδρομή της, αν θέλετε – το καλαμπούρι με τη NEL επιβάλλεται να σταματήσει.
Την ερχόμενη Τρίτη συγκαλείται το ΣΑΣ για να γνωμοδοτήσει σχετικά με το αίτημα της Εταιρείας για ελεύθερη δρομολόγηση πλοίου της στην άγονη γραμμή του Βορείου Αιγαίου με την Καβάλα. Μα, αν η NEL είναι σήμερα σε θέση να εκτελεί χωρίς επιδότηση τη συγκεκριμένη γραμμή, είναι διπλά υπόλογη για τα μαρτύρια που υπέστησαν οι νησιώτες τον καιρό που επιδοτούνταν για την εκτέλεση των δρομολογίων και τα άφηνε ή ανεκτέλεστα ή με δεκάδες ώρες καθυστέρηση. Τη μια της έλλειπαν τα καύσιμα, την άλλη είχε υποστεί ζημιές, κάποιες άλλες πλήρωνε το Βόρειο Αιγαίο τις επισχέσεις εργασίας των ναυτικών της. Όλα αυτά δεν είναι δυνατόν να συνεχιστούν. Γιατί δεν υπάρχει κανείς που μπορεί με ευκολία να δεχτεί ότι το βουνό αυτών των προβλημάτων ως δια μαγείας ξεπεράστηκε απ’ τη μια μέρα στην άλλη.
Πολύ ορθά ο υπουργός Μιλ. Βαρβιτσιώτης ξεκαθάρισε στη Βουλή ότι δεν πρόκειται να ενδώσει. Η παραμονή του «Νήσος Μύκονος» αναβαθμίζει την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού με τη Βόρεια Ελλάδα, είναι στοιχείο που πρέπει να το εκμεταλλευτούμε από τώρα για την επόμενη καλοκαιρινή περίοδο κι αλίμονο αν το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών δεχτεί να κάνει τους νησιώτες πειραματόζωα των αντιπαραθέσεων μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.