Πριν μερικά χρόνια μια ομάδα 4 ανθρώπων ξεκίνησε την υλοποίηση μιας διαδικτυακής πλατφόρμας που διαμεσολαβούσε μεταξύ πελάτη και επαγγελματία οδηγού ταξί. Αξιοποιώντας τις νέες «έξυπνες συσκευές» μπορεί κάποιος να βρει ταξί με απλή διαδικασία. Να γνωρίζει σε πόση ώρα θα πάει το ταξί να τον παραλάβει, αλλά και να αισθάνεται ασφαλής καθώς γνωρίζει τον αριθμό κυκλοφορίας και το όνομα του επαγγελματία. Στοιχεία που ο επαγγελματίας είναι υποχρεωμένος να αναρτά στο ταξί. Η υπηρεσία για τον πολίτη δεν είχε κόστος, εκτός από αυτό της σύνδεσης στο διαδίκτυο. Για τον δε επαγγελματία το κόστος αφορούσε ένα ποσοστό επί του κομίστρου με μέγιστο άνω όριο το 1,5 €.
Η καινοτόμα αυτή ιδέα αυτή μετατράπηκε σε επιχείρηση και κατάφερε στα 2 πρώτα χρόνια της να συγκεντρώσει κεφαλαία 1 εκ. €. Επεκτάθηκε από την Αθήνα σε άλλες πόλεις του εξωτερικού. Κατάφερε να διευκολύνει εκατομμύρια ανθρώπους και επαγγελματίες. Δημιούργησε νέες θέσεις εργασίας. Πρόσφατα, όπως δημοσιεύθηκε, η επιχείρηση πουλήθηκε έναντι 40 εκ. €. Όπως και να το δει κανείς αποτέλεσε μια τεράστια επιτυχία. Μια απλή ιδέα, άλλαξε συνήθειες, προσέφερε θέσεις εργασίας, μείωσε το κόστος της υπηρεσίας!
Στην Ελλάδα όμως του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, επειδή ο Θύμιος δεν μπορεί και δεν θέλει να ακολουθήσει καμία τεχνολογική εξέλιξη, σχεδιάζεται η καταστροφή της! Επειδή κάποιοι από τους επαγγελματίες είδαν να «χάνουν» την ισχύ (;) που τους πρόσφερε μια ένωση ραδιοταξί. Στην Αθήνα πολλοί συνεργάστηκαν με τη νέα πλατφόρμα, ανεξαρτήτως εάν άνηκαν και σε μία ένωση, άλλοι δε προχώρησαν σε εκσυγχρονισμό των δικών τους ενώσεων και υπηρεσιών. Επειδή ο Χρήστος, μια παμμέγιστη υπουργάρα, έχει αλλεργία στην εξέλιξη - αλλά δηλώνει αριστερός - και νομίζει πως αν ικανοποιήσει τον Θύμιο θα πάρει κανένα ψηφαλάκι αποφάσισε να διαλύσει την πλατφόρμα.
Αφού λειτούργησε και πέτυχε διεθνώς, εδώ στη χώρα του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, αποφάσισαν να αλλάξουν τους όρους του επιχειρείν. Όχι για να διευκολύνουν και άλλους να επιχειρήσουν. Η τεχνολογική εξέλιξη, η φθηνότερη παροχή υπηρεσίας, η διευκόλυνση πολίτη και επαγγελματία δεν συνάδει με την ιδεοληψία τους! Δεν θα είναι πλέον διαμεσολαβητική πλατφόρμα. Θα γίνει ένωση, όπως και οι υπόλοιπες, προτείνουν με νομοσχέδιο. Για υποχρέωση να βάλουν και ασύρματους πομποδέκτες δεν κάνει λόγο το νομοσχέδιο.
Είναι και ο Θύμιος που θύμωσε με το κόμμα του, και αποχώρησε πριν τον διαγράψουν, και του έχει υποσχεθεί ψήφους. Αυτά ενδιαφέρουν τον ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, ίσως και η επαναφορά του αραμπά. Πετυχημένα γράφτηκε ότι με το νομοσχέδιο του Χρήστου θα επιβληθεί στο μετρό να χρησιμοποιεί ατμομηχανή!.
Η καινοτομία, η σταθερότητα συνθηκών, η χαμηλή και σταθερή φορολογία, η αξιοποίηση των νέων επιστημόνων δεν ενδιαφέρει τον ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Κατά τα λοιπά ο επί των Οικονομικών Υπουργός δηλώνει ότι δεν θα προλαβαίνει να εξυπηρετήσει τους επερχόμενους επενδυτές. Επίσης θα αντιστρέψει το brain drain, τη φυγή νέων επιστημόνων στο εξωτερικό. Το έχει άλλωστε αποδείξει διώχνοντας επενδύσεις (Κατάρ, παγωτά, λάδι Ελαΐς τα πιο πρόσφατα), βάζοντας εμπόδια σε άλλες (Ελληνικό, Χαλκιδική τα πιο πρόσφατα). Επίσης, με μαγικό τρόπο θα λύσει το πρόβλημα της ανεργίας: Ένα πρωί λεφτά θα πέφτουν από τον ουρανό! Δεν θα χρειάζονται επιχειρήσεις για να δημιουργούνται θέσεις εργασίας! Και οι υφιστάμενες, ιδίως οι μικρομεσαίες, αν επιβιώσουν στη εισφορο-φορο-καταιγίδα, μπορεί και αυτές να βρεθούν σε ένα νέο περιβάλλον: θα μπορούσε να τους απαγορευτεί να έχουν υπολογιστή ή και μάλλον είναι πιο δραστικό να τους απαγορευτεί να πωλούν!
Μαύρο χιούμορ θα σκεφτεί κάποιος. Πραγματικότητα στην Ελλάδα του 2017 θα απαντήσω. Ε, δεν μας αξίζει αυτή η πραγματικότητα! Ανάπτυξη με αραμπά δεν γίνεται.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.