Επακόλουθα της οπισθοδρόμησης και των συντηρητικών επιλογών της ΝΔ και της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας είναι εκτός των πολλών άλλων , η ανακοίνωση ότι θα καταργηθεί άμεσα η σχετική απόφαση της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ,με την οποία οι σημαιοφόροι επιλέγονταν με κλήρωση. Μιλάμε βέβαια για το Δημοτικό ,γιατί η απόφαση δεν αφορούσε την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ιδιαίτερα ανησυχητική και εντελώς ιδεοληπτική είναι η τελευταία άποψη της Υπουργού ότι :“Για εμάς η Ιστορία πρέπει να έχει χαρακτήρα διαμόρφωσης εθνικής συνείδησης”.
Αντιπροσωπευτικές απόψεις και αποφάσεις της ακραίας συντήρησης που εκπροσωπεί από τα δεδομένα η σημερινή κυβέρνηση. Δυστυχώς βγαίνουν αποφάσεις που δεν στηρίζονται σε έρευνες και επιστημονικές μελέτες αλλά σε εμμονικές αντιλήψεις και ιδεοληψίες που θυμίζουν μακρινό παρελθόν που θέλαμε να ξεχάσουμε και δεν πιστεύαμε ότι θα ξαναζήσουμε.
Όσον αφορά την σημαία και το θέμα που θέλουν να δημιουργήσουν ,είναι για να αποδείξουν εντελώς υποκριτικά ότι είναι πατριώτες και μόνο εκείνοι αγαπούν την πατρίδα και τα σύμβολα, για να ηρεμήσουν κάπως τους μακεδομάχους, μετά την κωλοτούμπα των Πρεσπών. Επίσης ,για να επαναφέρουν το γνωστό ψευτοαφήγημα των αρίστων που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που πιστεύουν και αποδεικνύεται από τις επιλογές των αρίστων στους κυβερνητικούς θώκους.
Είναι απόφαση κατά την άποψη μου αντιπαιδαγωγική ,διευρύνει τις ανισότητες μεταξύ των μικρών παιδιών ,είναι άκρως ταξική και υποκειμενική.
Αυτό που έπρεπε να ενδιαφέρει ,είναι ένα δημόσιο σχολείο που θα προάγει την γνώση, την κριτική σκέψη ,αντί του άσκοπου ανταγωνισμού που αποπροσανατολίζει και δημιουργεί ανταγωνιστικούς παπαγάλους. Για εμένα σχολείο είναι πρώτα από όλα ο μαθητής και καθήκον του εκπαιδευτικού, είναι να τον βοηθήσει με κάθε τρόπο να αποκτήσει παιδεία .Τώρα αν νομίζουν ότι κάνουν καλό στα παιδάκια του Δημοτικού με την εμμονή στην βαθμοθηρία και αν νομίζουν ότι μας πείθουν ότι μόνο οι πραγματικά άριστοι θα σηκώνουν την σημαία κάνουν λάθος. Επειδή όμως όλοι πήγαμε σχολείο και κάποιοι στην επαρχία ,ξέρουμε και την αντικειμενικότητα στην βαθμολόγηση και κατά πόσο το σύστημα που επικρατούσε παλαιότερα και θέλουν να επαναφέρουν, προήγαγε την ισότητα και την δικαιοσύνη.
Βέβαια όλη αυτή η κατάσταση βοηθούσε την εξάπλωση των κοινωνικών ανισοτήτων, την διαφοροποιήση και τον χωρισμό των μαθητών σε καλούς και κακούς,με επακόλουθο τις διακρίσεις μεταξύ των πολιτών και την έντονα ταξική κοινωνία. Αυτή την κοινωνία θέλουν γεμάτη διακρίσεις και ανισότητες. Το έχουν πει, δεν είναι άγνωστο ,δεν είναι καινούργιο. Αυτοί είναι, αυτά πιστεύουν.
Ευαγγελία Μανιτσούδη-εκπαιδευτικός
Μέλος Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ Χίου
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.