Κάποιοι το αντιμετωπίζουν με αίσθηση χιούμορ. Ποιος ασχολείται με τον τουρισμό σ’ αυτή τη νήσο; Καμιά δεκαριά … λοξοί, που στο τέλος θα χαρακτηριστούν γραφικοί. Δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Τα τελευταία χρόνια η αγορά της Χίου παράγει, σχεδόν αποκλειστικά, νέες επιχειρήσεις με άμεση συνάφεια με τον τουρισμό.
Με ποια λογική είναι άλλου είδους συζήτηση. Πάντως ο υπερπληθυσμός εστιατορίων, καταστημάτων πώλησης καφέ και εμπορικών ειδών στηρίζεται, σε μια υγιή οικονομία, στην ανατροφοδότηση του από νέους, περιστασιακούς πελάτες.
Ειδάλλως το είδαμε το σύστημα. Ο ένας τρώει τη μπουκιά του αλλουνού και τελικά καλούμαστε να μοιραστούμε τα ψίχουλα μιας πολύ περιορισμένης αγοράς των 50.000 κατοίκων.
Οι φοβίες ότι οι προετοιμασίες για τις πολλαπλές εκλογικές αναμετρήσεις του Μαΐου θα κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στην ελάχιστη κατ’ έτος τουριστική προετοιμασία επιβεβαιώνονται. Τα πάντα κινούνται στον αυτόματο.
Η Περιφέρεια θεωρεί τουριστική παρέμβαση τη χρηματοδότηση εκδηλώσεων ενώ στον Δήμο Χίου έχουν ξεχάσει αν υπάρχει σαν αντικείμενο σχεδιασμού ο τουρισμός εδώ και 2-3 χρόνια.
Με αυτή την προεργασία μην αναρωτηθεί κανείς γιατί τα τουριστικά αποτελέσματα του 2019 θα είναι χειρότερα ακόμα και από τα καταθλιπτικά αποτελέσματα του 2018. Τουρίστες με πολιτική στον αυτόματο δεν επισκέφτηκαν κανέναν τόπο…
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.