Ένα νέο επικοινωνιακό εργαλείο για την τουριστική προβολή της Χίου παρουσίασε το πρωί της Πέμπτης, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Νίκος Νύκτας, αποκαλύπτοντας τα νέα λογότυπα του γαστρονομικού τουρισμού της Χίου.
Στο πλαίσιο της δημιουργίας νέας μάρκας (brand) για τον τουρισμό γαστρονομίας επιλέχθηκε με διαδικασία ψηφοφορίας που είχε γίνει τον Σεπτέμβριο το όνομα: Taste like Chios και στην επόμενη φάση της Μελέτης για την ανάδειξη της γαστρονομίας της Χίου, η οποία τώρα ολοκληρώνεται δημιουργήθηκε νέος λογότυπος, ο οποίος θα διευκολύνει τη στοχευμένη προβολή, παρέχοντας εργαλεία στον προορισμό και στις επιχειρήσεις για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικότερα τις προκλήσεις της επικοινωνίας με τους καταναλωτές και τους επαγγελματίες τουρισμού, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Ο κ. Νύκτας σημείωσε ότι το νέο logo είναι φρέσκο και μοντέρνο, παραπέμπει στο C, το πρώτο γράμμα της λέξης CHIOS, συνδυάζοντας χρώματα και εικόνες από τα τοπικά μας προϊόντα, σύμφωνα με τους τρόπους που χρησιμοποιούνται στο σύγχρονο marketing και απευθύνονται αποτελεσματικά και στο νέο καταναλωτή. Δημιουργήθηκε ένα κεντρικό σήμα, που διαφοροποιείται σε κατηγορίες: εστίαση, προϊόντα μαστιχοκαλλιέργειας, παραδοσικά προϊόντα, αγροτικά προϊόντα, θαλασσινά προϊόντα.
Πρέπει να σημειωθεί ότι στην Μελέτη ανάδειξης της γαστρονομίας της Χίου που βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης δίνονται οι κατευθυντήριες γραμμές για τον τρόπο που μπορεί να υποστηριχθεί από τις τοπικές επιχειρήσεις/ παραγωγούς/εστίαση/καταστήματα τροφίμων κ.λ.π το νέο brand και να λειτουργήσει αποτελεσματικά, πάντοτε σε συνεργασία με τον Φορέα Τουρισμού Χίου και το Επιμελητήριο Χίου.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.