7.2.2024 14:20

Συλλογή υπογραφών για να μην παραδοθεί ένα… υποδεέστερο αεροδρόμιο – Βίντεο

Το ενδεχόμενο η Χίος, μετά από δεκαετίες να αποκτήσει ένα αεροδρόμιο, το οποίο όμως τη στιγμή που θα παραδοθεί θα είναι ήδη ξεπερασμένο και μη λειτουργικό ως προς την εξυπηρέτηση αεροσκαφών και επιβατών, εσωτερικού και εξωτερικού, φέρνει στο προσκήνιο – μετά τον Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Σταύρο Μιχαηλίδη- και ο Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων, μέσα από διαδικασία συλλογής υπογραφών μέσω διαδικτύου.

Στο ψήφισμα ο Σύλλογος σημειώνει ότι υπάρχει μεγάλη ανησυχία για το γεγονός ότι το χρονοδιάγραμμα που αφορά στο master plan για το Αεροδρόμιο της Χίου δεν τηρείται καθώς επίσης και ότι δεν εφαρμόζεται επακριβώς στην πράξη.

Συγκεκριμένα, σημειώνει ο Σύλλογος στο ψήφισμα, το masterplan προέβλεπε την επέκταση του υφιστάμενου διαδρόμου μήκους 1511μ προς βορρά, έτσι ώστε να αποκτήσει συνολικό μήκος 1800μ, ανέγερση νέου κτιρίου αεροσταθμού, εμβαδού 4000μ2 περίπου, νέου πύργου ελέγχου αεροδρομίου, διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου αυτού, επέκταση του δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών σε τελική επιφάνεια 15000μ2 περίπου και χώροι στάθμευσης.

Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι το έργο που αφορά τα κτιριακά (πρώτη εργολαβία) είναι σε εξέλιξη αλλά στη θέση του κτιρίου επιφανείας 4000μ2 επεκτείνεται το υφιστάμενο κτίριο από 1221,60μ2 επιπλέον 453,22μ2 οπότε το σύνολο θα είναι 1674,82μ2.

«Από το γραφείο μελετών που εκπόνησε την μελέτη η οποία εφαρμόζεται από τον εργολάβο ως επιβατική κίνηση ελήφθησαν 140 άτομα (ένα αεροσκάφος τύπου Α320 παίρνει 180 επιβάτες…) και παρολ’αυτά όλοι οι δείκτες που αφορούν το επίπεδο εξυπηρέτησης στις αίθουσες αφίξεων και αναχωρήσεων επιβατών είναι κάτω από τις ελάχιστες προδιαγραφές. Με λίγα λόγια όταν έρθουν μελλοντικά 180 επιβάτες ενός αεροσκάφους από το εξωτερικό θα στριμώχνονται και φυσικά η ταυτόχρονη παραμονή των επιβατών 2 μεσαίου τύπου αεροσκαφών στο κτίριο θα είναι αδύνατη (εάν τελικά υπάρξει επέκταση δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών σε τελική επιφάνεια 15000μ2)», εξηγεί ο Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων.

Ο Σύλλογος αναφέρεται και στις εργασίες που αφορούν στην επέκταση του διαδρόμου (δεύτερη εργολαβία) με χρονοδιάγραμμα 32 μηνών, οι οποίες έχουν παγώσει τους τελευταίους 12 μήνες και αντί να ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2024 είναι άγνωστο πότε πια θα ολοκληρωθεί λόγω των αδρανών υλικών.

«Ως κάτοικος/η της Χίου θέλω ένα σύγχρονο αεροδρόμιο με τις σωστές προδιαγραφές, και όχι περιορισμένων δυνατοτήτων, και να μην υπάρξουν πια άλλες καθυστερήσεις στις εργασίες σε ότι αφορά το έργο της επέκτασης του διαδρόμου», καταλήγει το ψήφισμα.

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ