Σήμερα αντιπροσωπία του Συλλόγου Ενοικιαζομένων Δωματίων και Τουριστικών Επιπλωμένων Κατοικιών απαρτιζόμενη από τον Πρόεδρο κύριο Γιώργο Μυλωνάδη και τον κύριο Βασίλη Παππά είχε συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη κύριο Παντελή Βρουλή. Αρχικά και λόγω αποχώρησης του κ. Αθηνάδη που χειριζόταν το θέμα ως Αντιπεριφερειάρχης υπεύθυνος για τις μεταφορές ενημερώθηκε πια ο κύριος Βρουλής για τις προτάσεις που έχει κάνει ο Σύλλογος για αλλαγές/προσθήκες στα δρομολόγια του υπεραστικού ΚΤΕΛ κατά την θερινή περίοδο καθώς ο νέος Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών βρίσκεται πια στην Λέσβο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συλλόγου
«Του επιδώσαμε την οικονομικοτεχνική μελέτη που έχει κάνει η εταιρεία του υπεραστικού ΚΤΕΛ σε σχέση με όλα τα δρομολόγια και τον πληροφορήσαμε ότι πρέπει να υπάρχουν απογευματινά δρομολόγια ώστε να μπορεί να πάει ο τουρίστας και ο Χιώτης για μπάνιο αλλά ακόμη και να επισκεφθούν τα χωριά και να επιστρέψουν το βράδυ. Επίσης του αναφέραμε ότι το δρομολόγιο προς Νέα Μονή στοιχίζει 86 ευρώ και ως μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς από την Ουνέσκο επιβάλλεται να συνδέεται ή επίσης ότι ένα νέο δρομολόγιο που φτιάξαμε θα αφήνει όσους επιβάτες θέλουν στο σπήλαιο των Ολύμπων, οι υπόλοιποι θα κατεβαίνουν στην Αγία Δύναμη και στην συνέχεια θα παίρνει τους πρώτους μετά το πέρας της ξενάγησης και θα κάνει νέα στάση στο μουσείο της Μαστίχας και στο τέλος της ξενάγησης θα τους αφήνει στην Κώμη ή στα Μαύρα Βόλια. Μάλιστα του αναφέραμε το παράδειγμα της Σάμου όπου το μεγαλύτερο περιοδικό της Σουηδίας, Vagabond, προτρέπει χιλιάδες λάτρεις της Ελλάδας να «γευτούν» λίγη ελληνική καθημερινότητα προτείνοντας τους να επιλέξουν το λεωφορείο ώστε να πάνε στο Βαθύ για να απολαύσουν Ελληνικό καφέ και να παίξουν τάβλι σε ένα γραφικό καφενείο.
Συζητήσαμε για τον χώρο των αποσκευών που δεν λειτουργεί το ηλεκτρονικό σύστημα φύλαξης των αποσκευών εδώ και πολλά χρόνια και βρέθηκε η λύση να μπουν λουκέτα κατόπιν συνεννόησης και με τον μισθωτή του καφενείου.
Επόμενο θέμα ήταν να ενημερωθούμε για την εξέλιξη στις εργασίες της νέας πεζοπορικής διαδρομής που θα συνδέει το Λιθί με τα Αγιάσματα και του δείξαμε το παράδειγμα της Σάμου όπου έχει γίνει άριστη δουλειά με 40 μονοπάτια συνολικού μήκους 260χλμ με αποτέλεσμα να καταστεί 2ος πεζοπορικός προορισμός για τους Ολλανδούς για την Ελλάδα σύμφωνα με την νούμερο 1 ολλανδική ταξιδιωτική Griekenland.net και πρώτος νησιωτικός. Του επιδώσαμε αντίγραφα από την ιστοσελίδα samoshikes.gr και για να αναδειχθεί και η Χίος ως πεζοπορικός προορισμός θα πρέπει να ακολουθήσουμε με τα ίδια βήματα.
Τέλος ζητήσαμε όποτε γίνει συνάντηση στο Υπουργείο Μεταφορών για το θέμα του αεροδρομίου να απαιτηθούν εξηγήσεις γιατί η μελέτη του κτιρίου δεν προέβλεψε μεγαλύτερους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων καθώς η υπάρχουσα μελέτη που εφαρμόζεται δεν προέβλεψε την χρήση μεσαίων μεγέθους αεροσκαφών χωρητικότητας 180 επιβατών και συγκεκριμένα όλοι σχεδόν όλοι οι δείκτες, εξαιρουμένου ενός, που αφορούν το επίπεδο εξυπηρέτησης όχι μόνο δεν είναι κοντά στα ελάχιστα απαιτούμενα όρια αλλά απέχουν πολύ προς τα κάτω. Με τόσο μικρή αίθουσα θα ασφυκτιούν οι επιβάτες από το αδιαχώρητο όταν έρθει ένα airbus από το εξωτερικό. Άλλα νησιά όπως η Σάμος και η Σκιάθος έχουν πολλαπλάσιους χώρους εξυπηρέτησης του κοινού».
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.