Ονοματεπώνυμο |
Ειδικότητα |
Υποψήφιος/α |
|
Σκούφαλος Μάρκος |
Δάσκαλος |
Δήμαρχος Χίου |
|
Αμπαζής Γιώργος |
Συντ/χος Δάσκαλος |
Περιφερειακός Σύμβουλος ΠΕ Χίου |
|
Βαβούλης Νικόλαος |
Δάσκαλος |
Τοπικός Σύμβουλος Λαγκάδας |
|
Γιατρέλη Μαρία |
Φιλόλογος |
Δημοτική Σύμβουλος Χίου |
|
Καρνιαούρα Δέσποινα |
Συντ/χος Δασκάλα Ε.Α. |
Δημοτική Σύμβουλος Ομηρούπολης |
|
Κυλαδίτης Φραγκούλης |
Συντ/χος Δάσκαλος |
Δημοτικός Σύμβουλος Ομηρούπολης |
|
Μαλακού Στυλιανή |
Συντ/χος Δασκάλα |
Δημοτική Σύμβουλος Ιωνίας |
|
Μέμηλα Βασιλική |
Δασκάλα |
Δημοτική Σύμβουλος Αγ. Μηνά |
|
Μηνά Αγγελική |
Δάσκαλα |
Τοπική Σύμβουλος Λαγκάδας |
|
Νικήτας Παναγιώτης |
Γυμναστής |
Δημοτικός Σύμβουλος Χίου |
|
Νομικός Δημήτρης |
Δάσκαλος |
Δημοτικός Σύμβουλος Ιωνίας |
|
Ξυλάς Νέστορας |
Αναπληρωτής Πληροφορικής |
Περιφερειακός Σύμβουλος ΠΕ Χίου |
|
Παληού Χριστίνα |
Αναπληρώτρια Δασκάλα |
Περιφερειακή Σύμβουλος ΠΕ Χίου |
|
Πουλιανός Κωνσταντίνος |
Αναπληρωτής Δάσκαλος Ε.Α. |
Τοπικός Σύμβουλος Λαγκάδας |
|
Πύρρος Σταμάτης |
Γυμναστής |
Δημοτικός Σύμβουλος Ομηρούπολης |
|
Σκούφαλου Αγγελίνα |
Δασκάλα |
Τοπική Σύμβουλος Ομηρούπολης |
|
Τσίγκος Στέφανος |
Δάσκαλος |
Τοπικός Σύμβουλος Λαγκάδας |
|
Τσιμούνη Σταματία |
Δασκάλα |
Τοπική Κοινότητα Συκιάδας |
|
Φαφαλιού Ασπασία |
Φιλόλογος |
Δημοτική Σύμβουλος Ομηρούπολης |
|
Ψαρούδης Κωνσταντίνος |
Αναπληρωτής δάσκαλος |
Δημοτικός Σύμβουλος Ιωνίας
|
|
|
Ο τομέας της εκπαίδευσης, είναι πολύ ευαίσθητος για τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών της εργατικής τάξης, των λαϊκών οικογενειών.
Η τοποθέτηση όλων των κομμάτων και των υποψηφίων τους στις επερχόμενες τοπικές εκλογές απέναντι αναδιαρθρώσεις στον τομέα της Εκπαίδευσης είναι ανάγκη να αποτελέσει κριτήριο ψήφου.
Το νομοθετικό έργο της τωρινής κυβέρνησης, σε συνέχεια των προηγούμενων, βάλλει ευθέως ενάντια στο δικαίωμα των παιδιών για ουσιαστική μόρφωση. Εντείνει τους ταξικούς φραγμούς, κάνει το εκπαιδευτικό σύστημα ακόμα πιο προσδεδεμένο στις επιχειρηματικές ανάγκες και αξιώσεις, που το αποστραγγίζουν ακόμα παραπέρα από το όποιο μορφωτικό περιεχόμενο μπορεί να είχε. Το έργο της κάνει το εκπαιδευτικό σύστημα ακριβότερο για τη λαϊκή οικογένεια, φθηνότερο για το κράτος και λειτουργικότερο για τους επιχειρηματίες. Η στάση του κάθε υποψηφίου, της κάθε παράταξης απέναντι σε αυτές τις στοχεύσεις είναι κριτήριο ψήφου.
Ποιοι, όλα τα προηγούμενα χρόνια, στάθηκαν εμπόδιο, αντιτάχτηκαν στις παραπάνω πολιτικές επιλογές;
Ποιοι βρέθηκαν σε θέση μάχης και διεκδίκησης με πλαίσιο πάλης και αιτήματα που να ανταποκρίνονται στις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης;
Ποιοι βρέθηκαν σε πλήρη αντίθεση με όλους αυτούς που τήρησαν στάση ανοχής, συνενοχής, νομιμοποίησης ή ακόμα παραπέρα σθεναρής υπεράσπισης των παραπάνω πολιτικών στοχεύσεων; Απερίφραστα, δηλώνουμε ότι σε αυτό το πλαίσιο, με αυτήν τη δέσμευση τάχθηκαν οι υποψήφιοι με τη «Λαϊκή Συσπείρωση», υποψήφιοι και συνεργαζόμενοι που στηρίχθηκαν από το ΚΚΕ.
Αταλάντευτα απαιτήσαμε τον δημόσιο, δωρεάν χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος ως υποχρέωση του κράτους και δικαίωμα των μαθητών. Την ίδια στάση θα κρατήσουμε απέναντι στη συνεχιζόμενη πολιτική που βήμα βήμα αποδιαρθρώνει τον εναπομείναντα δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της Εκπαίδευσης, ανταποκρινόμενη στις αξιώσεις του κεφαλαίου.
Αποκαλύψαμε τις βαθύτερες στοχεύσεις και αντιπαλέψαμε κάθε προσπάθεια μεταφοράς αρμοδιοτήτων, η οποία δεν έχει σταματήσει, από το κεντρικό κράτος προς την Τοπική και Περιφερειακή Διοίκηση. Αυτό είναι το όχημα για την παραπέρα εμπορευματοποίησης και επέκτασης της ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας της με την επιβάρυνση των λαϊκών οικογενειών ή την ανεύρεση χορηγών.
Απαιτήσαμε τη γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την κάλυψη όλων των αναγκών. Καθαρά και ξάστερα παλέψαμε για μονιμοποίηση χιλιάδων αναπληρωτών με μόνιμες προσλήψεις κόντρα στα «μισόλογα», τη μοιρολατρία, την απογοήτευση..
Υπερασπιστήκαμε το αυτονόητο δικαίωμα των παιδιών προσχολικής ηλικίας να βρουν μια θέση σε παιδικό σταθμό, με μόνιμο προσωπικό, χωρίς επιβάρυνση, και σταθήκαμε απέναντι στις αξιώσεις της ΚΕΔΕ να πάρουν οι δήμοι στην ευθύνη τους τα νηπιαγωγεία, υπολογίζοντάς τα ως πηγή εσόδου.
Ήμασταν απέναντι στην έωλη θεσμοθέτηση της δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, βάζοντας στο επίκεντρο τις σύγχρονες ανάγκες για φοίτηση σε δομές δημόσιες και δωρεάν όλων των παιδιών αυτής της ηλικίας, ως σύγχρονη ανάγκη και δικαίωμα.
Δώσαμε μάχες ενάντια στις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, το κλείσιμο των ΕΠΑΛ, το «Νέο Λύκειο» εξεταστικό κάτεργο.
Οι επερχόμενες εκλογές μπορεί να αποτελέσουν ένα βήμα για να εκφράσει η εργατική τάξη την εναντίωσή της απέναντι στους σχεδιασμούς της ΕΕ, των Κομμάτων της, των υποψηφίων που στηρίζουν αυτό το δρόμο και αυτούς τους σχεδιασμούς ενισχύοντας τα ψηφοδέλτια της «Λαϊκής Συσπείρωσης». Για να δυναμώσει τη δική της φωνή και να κάνει πιο αποτελεσματικό τον αγώνα της, βάζοντας στο επίκεντρο της πάλης και της διεκδίκησης τις σύγχρονες και διαρκώς διευρυνόμενες κοινωνικές ανάγκες απέναντι στις προτεραιότητες του κεφαλαίου.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.