Τα στελέχη του Oz Cocktail Bar βρίσκουν διαρκώς κάτι νέο για να προβάλουν τόσο το μαγαζί τους όσο και το τουριστικό προϊόν «Χίος». Τα τελευταία χρόνια έχουν θέσει ψηλά τον πήχη, με αποκορύφωμα το «The Mastiha Project». Και αν κάποιος πιστεύει ότι οι ιδέες κάποτε στερεύουν, το ζωντανό παράδειγμα Oz, έρχεται για να αποδείξει πως κάτι τέτοιο δεν είναι πάντοτε κανόνας.
Ο «ταξιδιωτικός» κατάλογος
Ένας πολυσέλιδος κατάλογος τσέπης, που μόνο κατάλογος δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, αφού εύκολα κοσμεί μία βιβλιοθήκη στη θεματολογία «ταξίδια», περιμένει τους θαμώνες του Oz. Οι 40 σελίδες του δεν περιλαμβάνουν μόνο cocktails, αλλά ταυτόχρονη ξενάγηση στα κορυφαία σημεία της Χίου και στην πρωτογενή παραγωγή της.
Πελάτες με λιγότερες … απορίες
15 ολοκαίνουργιοι συνδυασμοί που δεν θα απογοητεύσουν τους λάτρεις της Στοάς και θα καταπλήξουν τους νέους επισκέπτες. Ωστόσο από τα 15 νέα cocktails, τα 11 έχουν μία ιδιαιτερότητα. Ένα χιώτικο προϊόν που παράγεται στη Χίο από ντόπιους επιχειρηματίες. Ο κατάλογος είναι δομημένος με τέτοιον τρόπο ώστε να παρουσιάζονται τα συστατικά του ποτού και να δίνεται μία μεγαλύτερη ανάλυση στο βασικό χιώτικο προϊόν του cocktail, προκειμένου ο πελάτης του Oz να γεύεται το ποτό της αρέσκειας του, αλλά ταυτόχρονα να λαμβάνει γνώσεις για μέρη και παραγωγές της Χίου. «Η ομάδα του Oz Cocktail Bar, έχει ως κύριο μέλημα να κάνει ό,τι μπορεί για να βοηθήσει να προχωρήσει ο τοπικός τουρισμός. Διαπιστώσαμε τους θερινούς μήνες, που στο μαγαζί οι περισσότεροι πελάτες δεν είναι Χιώτες, να μας διατυπώνουν τις απορίες τους αναφορικά με το τι αξίζει να κάνουν και να δουν στη Χίο. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα της δημιουργίας ενός καταλόγου – τουριστικού οδηγού, βασισμένο όμως πάνω στα ποτά. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες μας θα μπορέσουν να λάβουν αρκετές πληροφορίες για τη Χίο και πιθανόν θα φεύγουν από το μαγαζί με λιγότερες απορίες», εξηγεί ο Δ. Γεωργούλης, την απόφαση της δημιουργίας του ξεχωριστού καταλόγου.
Στις 40 σελίδες του νέου καταλόγου του bar δεν περιλαμβάνουν μόνο cocktails, αλλά ταυτόχρονη ξενάγηση στα κορυφαία σημεία της Χίου και στην πρωτογενή παραγωγή της.
Η λέξη «δωρεάν» το 2018
Θα τυπωθεί σε 2.000 αντίτυπα και κάθε επισκέπτης του μαγαζιού θα μπορεί να τον παίρνει μαζί του φεύγοντας δωρεάν. «Η ιδέα μας είναι να μην υπάρχει μόνο στο μαγαζί, αλλά να μπορούν οι επισκέπτες να τον βρίσκουν και σε διάφορα τουριστικά σημεία», συμπληρώνει.
Τα 11 προϊόντα
Αριούσιος οίνος, χιώτικο μανταρίνι και νεράτζι, άνυδρο ντοματάκι Μανάγρου, σούμα, μπύρα Χίου, γλυκό του κουταλιού αχλάδι (μιας ποικιλίας από τα Βορειόχωρα), κεράσι από το Βίκι και τα Καμπιά, αμυγδαλοβούτυρο, κουντουρούδι, σαλέπι (που μπορεί να μην είναι χιώτικο, αλλά η πρώτη ύλη του σαλεπιού είναι οι φύτρες ορχιδέας και συγκεκριμένα ενός είδους που ευδοκιμεί στο Άγιο Γάλας) και φυσικά μαστίχα. Αυτά είναι τα 11 χιώτικα συστατικά που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο θα βρίσκονται μέσα στα cocktails. «Τουριστικό προϊόν χωρίς σύνδεση με την παραγωγή δεν μπορεί να υπάρξει. Επειδή αναφερόμαστε σε ένα μενού στο χώρο της γαστρονομίας, σκεφτήκαμε να βρούμε τα 11 γαστρονομικά υλικά και να τα συνδέσουμε με τον τόπο παραγωγής τους», καταλήγει ο Χιώτης επιχειρηματίας.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.