Σημαντική μεταβολή στο προφίλ του μέσου Χιώτη καταναλωτή επέφερε η οικονομική κρίση, με την αγορά προϊόντων να δίνει τη θέση της στην αγορά υπηρεσιών και κυρίως στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Όπως εξήγησε η πρόεδρος της τοπικής ένωσης Ξ. Κορακάκη, οι αγορές έχουν συρρικνωθεί σε σημαντικό βαθμό, με τους καταναλωτές να κάνουν στροφή στις υπηρεσίες αλλά κυρίως στις ηλεκτρονικές αγορές, κάτι που ενέχει σημαντικούς κινδύνους. «Πλέον οι αγορές είναι περιορισμένες. Τα παράπονα αφορούν περισσότερο τις αγορές μέσω internet και τις κινητές τηλεφωνίες. Γενικά ο κόσμος κατάλαβε ότι ο ενημερωμένος καταναλωτής είναι και ο σωστός καταναλωτής. Εμείς καλούμε τους Χιώτες να σταθούν στο πλάι μας και να μας ενισχύσουν στις δράσεις μας», ανέφερε η κ. Κορακάκη.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.