14.11.2013 11:46

Δεν τους πτόησε το μποϋκοτάζ

ΜΕ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΚΑΙ 99% ΑΝΑΧΩΡΗΣΑΝ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΤΗΣ OLYMPIC AIR ΑΠΟ ΤΗ ΧΙΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Σε ήττα με πολλά ερωτηματικά για την αποτελεσματικότητα και τον τρόπο δράσης της Ένωσης Καταναλωτών Χίου εξελίχθηκε το περίφημο μποϋκοτάζ που είχαν εξαγγείλει οι φορείς της Χίου ενάντια στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας που μέχρι πρότινος επέβαλε εξωφρενικούς ναύλους στη γραμμή Χίου- Αθήνας.

Οι εξελίξεις, με κυριότερες τη συγχώνευση των εταιριών Aegean και Olympic Air αλλά και το γεγονός ότι με την ανάληψη των καθηκόντων της η νέα διοίκηση επέβαλλε προσφορές αλλά και πιο λογική τιμολογιακή πολιτική στη γραμμή Χίου – Αθήνας, έκαναν την πρωτοβουλία της Ένωσης Καταναλωτών να μοιάζει ξεπερασμένη εκ προοιμίου.

Τα στοιχεία

Την παραπάνω πεποίθηση, που φάνταζε για όλους, εκτός της ΕΝ.ΚΑ. Χίου, κάτι παραπάνω από δεδομένη, επιβεβαίωσαν και τα επίσημα στοιχεία του αεροδρομίου Χίου για τη χθεσινή επιβατική κίνηση πρώτη ημέρα εφαρμογής του μποϋκοτάζ που θα διαρκέσει μέχρι και τις 19 Νοεμβρίου.

Έτσι η πρωινή πτήση ΟΑ760 από Αθήνα για Χίο μετέφερε συνολικά 76 επιβάτες ενώ στην πτήση ΟΑ761 από Χίο για Αθήνα επιβιβάστηκαν συνολικά 72 επιβάτες συν 2 νήπια, με ανώτατη χωρητικότητα του αεροσκάφους τα 78 άτομα.

Προβληματισμός

Το εγχείρημα της Ένωσης Καταναλωτών απασχόλησε τα μέλη της αλλά και τους φορείς που στήριξαν τη συγκεκριμένη προσπάθεια, στα πλαίσια έκτακτης σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Μ. Κράκαρη.

Και σ’ αυτή τη συνάντηση οι ιθύνοντες μη αντιλαμβανόμενοι ότι οι εξελίξεις τους έχουν προσπεράσει επέμειναν στη συνέχιση του μποϋκοτάζ παραβλέποντας σημαντικές παραμέτρους όπως για παράδειγμα την έλλειψη και επαρκούς ακτοπλοϊκής σύνδεσης.

«Κοιτάμε τον εαυτούλη μας»

Με αυτή τη δήλωση η πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Ξ. Κορακάκη, κατέδειξε ως μοναδικό υπεύθυνο για την πληρότητα των αεροσκαφών την τοπική κοινωνία υπογραμμίζοντας ότι η απάθεια έχει διεισδύσει στους Χιώτες πολίτες με αποτέλεσμα να αδιαφορούν για κάθε συλλογική προσπάθεια.

«Δεν μπορούμε να πούμε σε όποιον έχει ανάγκη να ταξιδέψει άμεσα αν θα πρέπει να πετάξει με αεροπλάνο ή να προτιμήσει το πλοίο. Αυτό που ξέρω είναι ότι είναι μία προσπάθεια συλλογική που θα τη συνεχίσουμε μέχρι να δούμε τους ναύλους να μειώνονται αισθητά», είπε η ίδια ενώ παρέλειψε να αναφερθεί στην παντελή απουσία μελών της Ένωσης στο αεροδρόμιο, προς ενημέρωση του επιβατικού κοινού, ενέργεια που αρχικά είχε εξαγγελθεί.

Στην ίδια λογική πάντως ήταν και η τοποθέτηση του μέλους της Ένωσης Γ. Τσούρου που εντόπισε την αιτία της πληρότητας στο γεγονός της έλλειψης πλοίων.

«Είναι και αυτός ένας σημαντικός παράγοντας. Όποιος δεν μπορεί να ταξιδέψει με πλοίο, επειδή δεν υπάρχει, αναγκάζεται να ταξιδέψει με αεροπλάνο», είπε ο ίδιος.

Στη χθεσινή πάντως συνάντηση, εκ των υστέρων, αποφασίστηκε μέλη από την Ένωση Καταναλωτών, το Ε.Κ. Χίου, την Περιφέρεια και το Επιμελητήριο, σήμερα το πρωί να διανέμουν φυλλάδια στο αεροδρόμιο, σε μία ύστατη προσπάθεια να «σωθεί» η αξιοπιστία των κινήσεων και των πρωτοβουλιών της Ένωσης, που πρά την μεγάλη δημοσιότητα δεν κατάφερε να πείσει τους επιβάτες. 

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ