Τους κύριους άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθεί η τουριστική προβολή του Δήμου για το 2025, παρουσίασε στο πλαίσιο συνέντευξης, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Γιώργος Χρηστάκης.
Με γνώμονα τη βελτίωση της εξωστρέφειας, τη στόχευση σε νέες αγορές και την ενίσχυση των υποδομών, ο Δήμος Χίου έχει διαμορφώσει ένα στρατηγικό σχέδιο, το οποίο φιλοδοξεί να ενισχύσει την επισκεψιμότητα του νησιού.
Ο πρώτος άξονας επικεντρώνεται στην ενίσχυση της εξωστρεφούς προβολής του νησιού, αξιοποιώντας τόσο τα παραδοσιακά όσο και τα ψηφιακά μέσα. Έμφαση θα δοθεί στη χρήση της τουριστικής εφαρμογής Experience Chios, η οποία θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τη δημιουργία μιας νέας τουριστικής ιστοσελίδας. Η νέα πλατφόρμα θα αποτελεί βασικό εργαλείο για την προώθηση του νησιού και θα εξυπηρετεί τόσο τους επισκέπτες όσο και τους τοπικούς επαγγελματίες του τουρισμού.
Ο δεύτερος άξονας αφορά τη στόχευση νέων αγορών, καθώς και τη διατήρηση και ενίσχυση των υπαρχουσών. Όπως ανέφερε ο κ. Χρηστάκης, η αγορά της Τουρκίας παραμένει ιδιαίτερα σημαντική για το νησί, ενώ νέες τουριστικές δράσεις σχεδιάζονται για την προσέλκυση επισκεπτών από τα Βαλκάνια, τη Βόρεια Ελλάδα, καθώς και από χώρες όπως η Ρουμανία, η Πολωνία και η Αυστρία. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στις πρωτοβουλίες αδελφοποίησης, που στοχεύουν στην ενίσχυση των δεσμών με περιοχές του εξωτερικού και τη δημιουργία νέων ευκαιριών τουριστικής προβολής.
Ο τρίτος πυλώνας της στρατηγικής αφορά την αξιοποίηση και προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που μπορεί να προσφέρει η Χίος. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού, το νησί διαθέτει σημαντικές δυνατότητες για την ανάπτυξη θεματικού, αγροτουριστικού και φυσιολατρικού τουρισμού, που μπορούν να προσελκύσουν νέους επισκέπτες και να διαφοροποιήσουν το τουριστικό προϊόν της Χίου.
Ένας ακόμα βασικός στόχος για το 2025 είναι η σύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό. Ο Δήμος Χίου σχεδιάζει δράσεις που θα αναδεικνύουν την πολιτιστική ταυτότητα του νησιού, ενισχύοντας έτσι την προβολή του ως μοναδικού προορισμού. Οι πολιτιστικές εκδηλώσεις και οι συνέργειες με το Γραφείο Τουρισμού και πολιτιστικούς φορείς θα παίξουν καθοριστικό ρόλο σε αυτή την κατεύθυνση.
Ο πέμπτος και τελευταίος άξονας σχετίζεται με την υποστήριξη δράσεων που αφορούν τη βελτίωση των τουριστικών υποδομών. Στις προτεραιότητες της δημοτικής αρχής περιλαμβάνεται η ανάπτυξη και ανάδειξη των μονοπατιών της Χίου, καθώς και οι απαραίτητες θεσμικές παρεμβάσεις για τη βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας. Ο κ. Χρηστάκης τόνισε τη σημασία της έγκαιρης προετοιμασίας ενόψει της αναβάθμισης του αεροδρομίου, επισημαίνοντας ότι «δεν μπορούμε να περιμένουμε την ολοκλήρωση του έργου, πρέπει από τώρα να προετοιμαστούμε ώστε η Χίος να είναι ήδη αναγνωρίσιμη ως τουριστικός προορισμός».
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.