Μια πρωτότυπη, ίσως πολυδάπανη αλλά αποτελεσματική διαφημιστική μέθοδο επέλεξε η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών για να προβάλει τη μαστίχα μαζικά.
Από το βράδυ της Τρίτης, κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών μηνυμάτων πριν, στο ημίχρονο και μετά από κάθε αγώνα της κορυφαίας ευρωπαϊκής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης Champions League, η διαφήμιση της μαστίχας περιλαμβάνεται σε εκείνες που προβάλλονται και προφανώς παρακολουθούνται από χιλιάδες τηλεθεατές.
Το πρόγραμμα
Ήδη η μαστίχα προβλήθηκε στους αγώνες της Τρίτης 2/10 και το ίδιο έγινε και χθες από τις συχνότητες των καναλιών Novasports 1, 2, 3 μεταξύ αγώνων όπως Μάντσεστερ Γούναιτεντ – Ντόρτμουντ, Άγιαξ- Ρεάλ Μαδρίτης και Μαρσέιγ- Λεμεσός.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.