Αν είδηση της δρομολόγησης πλοίου της Blue Star έρχονταν πριν από δυο χρόνια θα κάναμε χαρές και πανηγύρια. Με τις συνθήκες όμως που επικρατούν στο χώρο της ελληνικής ακτοπλοϊας η κατάσταση δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ενθουσιασμούς.
Η Blue Star Ferries ρίχνει στην γραμμή του βορειοανατολικού Αιγαίου το νέο πλοίο της «Blue Star Patmos» και προσπαθεί να καλύψει τα όποια κενά αφήνουν πίσω τους σε δρομολόγια η HSW και η ΝΕΛ εξαιτίας της κρίσης.
Νέο πλοίο με συμβατική ταχύτητα
Οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων δεν επιτρέπει προς το παρών στις εταιρίες να εκτελούν δρομολόγια στις δυνατότητες τους. Όλα ανεξαιρέτως ταξιδεύουν με υπηρεσιακή ταχύτητα διαμορφώνοντας έτσι την διάρκεια του ταξιδιού σε επίπεδα, αναντίστοιχα των τιμών των εισιτηρίων τους.
Το «Blue Star Patmos» θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιά – Χίο στις 7.40 ώρες, με αναχώρηση από Πειραιά στις 21.00 κάθε Κυριακή, Τρίτη, Πέμπτη, και από Χίο για Πειραιά κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή στις 23.10. Επιπλέον δρομολόγια θα πραγματοποιούνται, την περίοδο αιχμής από 27/7/2012- 19/8/2012, και κάθε Σάββατο- Κυριακή, χωρίς ακόμη να έχουν οριστικοποιηθεί οι ώρες.
Στη γραμμή η εταιρία ρίχνει το μόλις ολίγων μηνών νεότευκτο της «Blue Star Patmos», σχεδιασμένο για τις ανάγκες του Αιγαίου στα πρότυπα του «Νήσος Χίος» με καθίσματα σε διακριτική και οικονομική θέση και ικανοποιητικό αριθμό καμπινών.
Δυο δρομολόγια η ΝΕΛ
Στον αντίποδα, τα οικονομικά προβλήματα και η κρίση που έχουν πλήξει σημαντικά τη ΝΕΛ οδηγούν την εταιρία για πρώτη φορά ίσως στα χρονικά να πραγματοποιεί μόλις τρία δρομολόγια από Χίο για Πειραιά κάθε Δευτέρα, Τέταρτη και Παρασκευή στις 22.00. Αντίστοιχα από Πειραιά για Χίο κάθε Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή 19.00. Το δρομολόγιο εκτελείται από το European Express.
Την ίδια ώρα το «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» αναλαμβάνει το άγονο δρομολόγιο της σύνδεσης Ικαρίας, Σάμου, Χίου, Μυτιλήνης, Λήμνου με τη Θεσσαλονίκη, και το «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» τη σύνδεση Ικαρίας, Σάμου, Χίου, Μυτιλήνης, Λήμνου με την Καβάλα
Και σενάρια κοινοπραξίας
Η οδυνηρή εικόνα των δρομολογίων, η κατακόρυφη αύξηση των εισιτηρίων και ο ελλιπείς για τις σύγχρονες ανάγκες μετακίνησης των νησιωτών σχεδιασμός, οδηγεί τις εταιρίες στο να εξετάζουν τη δυνατότητα διαμόρφωσης ακτοπλοϊκής κοινοπραξίας με τη συμμετοχή της Blue Star, της HSW και της ΝΕΛ, όπως επίσης και μικρότερων ακτοπλοϊκών σχημάτων. Μάλιστα ήδη γίνεται μια συζήτηση στη Χίο για το άνοιγμα ενός νέου πρακτορείου που θα εκπροσωπεί και τις τρεις εταιρίες σε χώρο της προκυμαίας, όπου έχουν ξεκινήσει και οι πρώτες εργασίες, εντείνοντας τα σενάρια που θέλουν τον παραπάνω σχεδιασμό να ευσταθεί.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.