Η στήλη στην σελίδα 7 της εφημερίδας στις 14/5/2021 αναφέρεται στον κ. Περιφερειάρχη και τον Υπουργό κ. Μηταράκη για διαφορετικούς λόγους, που άπτονται του Φράγματος Κόρης Γεφύρι, της μετατόπισης του παραλιακού δρόμου Αεροδρομίου, της ολοκλήρωσης των έργων Αεροδρομίου και της νέας Δομής στο Θόλος.
Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι όμως: εδώ θα αναφερθούμε στην προσωρινή -ελπίζεται- ταφή ή λύση της Σύμβασης με τους αναδόχους της Μελέτης αναβάθμισης του δρόμου και των κόμβων, από το Τάγμα μέχρι το Γούβι από την Δημοτική Αρχή.
Από τις 18/12/2012 που υπογράφηκε η Σύμβαση μέχρι τις 3/3/2021 που η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου έλαβε την απόφαση διάλυσης της Σύμβασης, πέρασαν 8 χρόνια και 3 μήνες!!!
Στο διάστημα αυτό: έγιναν πολλά, που τα γνωρίζουν τόσο στην Τεχνική Υπηρεσία, όσο η προ-προηγούμενη, προηγούμενη και σημερινή (από διετίας) Δημοτική Αρχή.
Αν η στήλη, που γνωρίζει το θέμα από πριν να ξεκινήσει (επί Δ.Α. Πολ. Λαμπρινούδη), αρχίσει να γράφει, θα πρέπει να γράψει όχι σημείωμα μιας ή δύο σελίδων, αλλά τόμο ολόκληρο για να διανέμεται μαζί με τον «Πολίτη» πριν τις επόμενες εκλογές του Οκτωβρίου 2023 (!!).
Γεγονός είναι πάντως, ότι: όπως συμβαίνει τα τελευταία 6 χρόνια στον Δήμο, η Γραφειοκρατία επεκράτησε κατά κράτος της Τεχνοκρατίας και της Πολιτικής Διοίκησης.
Γι’ αυτό: αγαπητέ Χρήστο Παπαχρήστου (που έφθασες ως μέλλων γαμπρός στη Μούτσαινα μέσω χώρου στάθμευσης Δασκαλόπετρας) μη βιάζεσαι να γυρίσεις και να βαφτίσεις το παιδί που θα αποκτήσετε με τη Χιώτισσα σύζυγο στη Μούτσαινα, όταν με το καλό το αποκτήσετε…
Κι αυτό γιατί: και πάλι δε θα έχει γίνει τίποτε στον παραλιακό δρόμο του Βροντάδου όσο η Δημοτική Αρχή και οι Δημοτικές Παρατάξεις (γιατί είναι συνυπεύθυνες) τρώνε αμάσητο το αποπροσανατολιστικό κουτόχορτο που τους προσφέρει δωρεάν η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου. Η τελευταία: μετά από 8 χρόνια και 3 μήνες κατάφερε να μπαϊλντίσει τους μελετητές και να τους αναγκάσει να ζητήσουν τη διάλυση της Σύμβασης, για να μην πληρώνουν σαν κορόιδα προμήθειες για τις εγγυητικές των τραπεζών που τις κρατούσε η Τεχνική Υπηρεσία, χωρίς να τους αφήνει να προχωρήσουν τις μελέτες του δρόμου.
Έτσι: με ευθύνη ΟΛΩΝ των προηγούμενων Αντιδημάρχων Τεχνικών Υπηρεσιών μη εξαιρουμένου και του σημερινού κ. Γιάννη Ξενάκη (που ανακοινώνει ο, τι εσφαλμένο ή εμμονικό του σερβίρεται) -χωρίς να γνωρίζει- έπεσε η ταφόπλακα αγαπητοί Μάρκο Σκούφαλε, Κλαίρη Κωστάλα και λοιποί Βρονταδούσοι πρώην και σημερινοί Αυτοδιοικητικοί, για την οποία ο Δήμος πλήρωσε αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ και η χιώτικη κοινωνία συνολικά ζημιώθηκε πολύ περισσότερα μια και τα ατυχήματα θα εξακολουθήσουν να συμβαίνουν, η κυκλοφοριακή αναρχία θα διατηρείται και η προσδοκώμενη ανάπτυξη θα μετατίθεται τουλάχιστον στην επόμενη Δημοτική Αρχή που θα προκύψει μετά τις εκλογές του 2023, οπότε η σημερινή -φυσιολογικά- θα γίνει προηγούμενη όπως και οι άλλες (6) έξι!!! προ-προ-προ κλπ. προηγούμενες της που από το 1990 μέχρι το 2019 δεν επανεξελέγησαν (!!!).
Γι’ αυτό και πάλι: αγαπητέ φίλε Χρήστο Παπαχρήστου, Ψυχίατρε - Ψυχοθεραπευτή, μείνετε με τη γυναίκα σου (γιατρό) να εργάζεστε στη Γενεύη, να μας γράφετε τα ενδιαφέροντα σημειώματά σας για τους κύκλους, τις λαλάδες, τα ξαναφτιαγμένα κάστρα όπως της Gruyéres (Φώτο) και άσε μας να βράζουμε στο ζουμί μας, μετατρέποντας τους κυκλικούς κόμβους σε τρίγωνους (!!!) όπως αυτός μετά το Εργατικό Κέντρο (Φώτο), που εγκλωβίζει τους οδηγούς μέσα του, που φοβίζει τους πεζούς να περάσουν απέναντι, ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΗΡΩΟΝ (λόγω της ευθυγραμμίας από τα φανάρια Βαξάλη μέχρι το Ηρώον που επιτρέπει την ανάπτυξη φονικών ταχυτήτων).
Έτσι: θα αρχίσουν να συμβαίνουν τα ίδια στον νέο δρόμο έξω από το Αεροδρόμιο, θα εξακολουθήσουν να συμβαίνουν στον παραλιακό του Βροντάδου, στον Περιφερειακό της Πόλης και των Μεστών και στο Ηρώον. Ευτυχώς δεν ακούγονται μέχρι τις Καρυές, τους Ολύμπους και τον Καρφά, πολύ δε περισσότερο στη Λέσβο… όπου διαμένει ο κ. Περιφερειάρχης.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.