Όπως έχουν διαπιστώσει οι αναγνώστες των κειμένων μου, (που γράφονται χωρίς φόβο αλλά με πάθος για να προχωρήσουν τα νησιά μας μπροστά και να γίνουν παράδειγμα ορθού σχεδιασμού και ανάλογης εφαρμογής), ο οδικός σχεδιασμός και η ασφάλεια έχουν πρωτεύουσα θέση, μαζί με τα άλλα προβλήματα όπως του νερού, της ναυτιλιακής προόδου, της βιολογικής καλλιέργειας κ.λ.π.
Με εξαίρεση τους σημερινούς προϊσταμένους - Διευθυντές, σε Δήμο και Περιφέρεια που συμπεριφέρονται χωρίς εμμονές, οι προηγούμενοι δημιούργησαν ή ανέχθηκαν προβληματικούς σχεδιασμούς, οι οποίοι ρίζωσαν και πρέπει να εκριζωθούν.
Συγκεκριμένα: Τα νερά της Β-Α Χίου μας παρακαλούν να τα αποθηκεύσουμε στο Σαραπειό για να διοχετευθούν ως ΠΟΣΙΜΑ στις βρύσες των σπιτιών και των Τουριστικών μονάδων με επάρκεια για το παρόν και το μέλλον.
Αντ' αυτού: ο Περιφερειάρχης πέφτει θύμα στοχευμένων χρηματοδοτικών μηχανισμών της ΔΕΥΑΧ, τις οποίες δυστυχώς ασπάζεται και ο κ. Δήμαρχος, με συνέπεια αντί των Λιμνοδεξαμενών Πόσιμου Νερού να φυτρώνουν συνεχώς και νέες μονάδες ΑΦΑΛΑΤΩΣΗΣ ΜΗ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ και κατά τον Ι.Μ.Ο. (Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός – οι Ναυτικοί μας το γνωρίζουν). Η εσφαλμένη τοποθέτηση του κ. Π. Μπουγδάνου ως χωρικού Αντιπεριφερειάρχη παρά τις ολιγότερες από τις μισές ψήφους που έλαβε έναντι του κ. Βρουλή, η έλλειψη αντίληψης και συνεννόησης, είχε σαν αποτέλεσμα την παραγωγή ενός προβληματικού κύριου Δρόμου του Νησιού – ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ πλάτους, χωρίς δυνατότητα ασφαλούς λειτουργίας και χρήσης από όλα τα οχήματα και ειδικότερα τα ειδικού σκοπού (Πυροσβεστικής – ΕΚΑΒ – Αστυνομίας – Στρατού – Ιδιωτών).
Δεν γνωρίζω αν θα βρεθεί κανείς να τον εγκαινιάσει, λόγω και των πολλών δημοσιευμάτων που προηγήθηκαν και προειδοποίησαν.
Σε περίοδο: συνολικής τουριστικής ραστώνης, οι φωτεινοί σηματοδότες (φανάρια) που εσφαλμένα τοποθετήθηκαν πρέπει κατά το πλείστον να αντικατασταθούν με κυκλικούς κόμβους και μάλιστα Υπερυψωμένους στο ύψος των πεζοδρομίων με προτεραιότητα στους ευρισκόμενους μέσα σ' αυτούς, ακόμη και πολύ μικρής εσωτερικής διαμέτρου (MINI ROUNDABAUT).
Αν υπήρχε ένας τέτοιος, στην στροφή προς Διευχά – Κατάβαση – Βολισσό – Κηπουριές δεν θα τράκαρε το αυτοκίνητο στο βουνό ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΙΓΟΤΑΝ ΤΑ 1000 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ διότι θα παρεμβαλόταν ο κυκλικός κόμβος...
Με κίνδυνο να στεναχωρήσω τον φίλο Περιφερειάρχη (αρκετά μικρότερό μου – ηλικιακά), θα υποδείξω, ότι: η πρόταση των Χαλκούσων είναι ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ για πολλούς λόγους που θα εκθέσω αν και όταν κληθώ, διότι η παράκαμψη δεν θα προσφέρει στο Χαλκειός και τα Καμπόχωρα, αντίθετα η πρόταση αντιμετωπίζει με επιτυχία σημερινά και αυριανά προβλήματα, με πολύ μικρότερο οικονομικό, τεχνικό και κοινωνικό κόστος.
Ανεξάρτητα από τα προηγούμενα: ο περιφερειάρχης με τις εμπειρίες και γνώσεις που έχει αποκτήσει και την ανεξαρτησία που τον χαρακτηρίζει, είναι βέβαιο ότι στην Δεύτερη θητεία του θα αποδώσει πολύ ικανοποιητικά και το σπουδαιότερο θα υποστηρίξει τα ΔΙΚΑΙΑ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ (όπως έπραξε μέχρι τώρα), σε αντίθεση με τον κ. Στεφανή που έδειξε ελάχιστη γνώση – καίτοι Στρατιωτικός – ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΠΟΥ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΟΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΟΜΕΣ – ΥΠΕΡΔΟΜΕΣ 5000 plus / καί 40% δηλαδή 7.000 ατόμων, της δεύτερης σε πληθυσμό πόλης του νησιού μας.
Πέραν τούτων: η ΦΑΝΕΡΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των Περιφερειακών και Δημοτικών Εκλογών, αν δεν είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ είναι απευκταία, διότι πρέπει να αλλάξει ο Νόμος και να ονομασθούν, Κομματικές Περιφερειακές και Δημοτικές Εκλογές, οπότε οδεύομε προς Κοινοβουλευτική Πρωθυπουργική Παρέμβαση με τους μηχανισμούς της Κυβέρνησης και του Κράτους να κινούνται υπέρ του Εκλεκτού του κόμματος, σε βάρος των ακομμάτιστων πολιτών.
Πιστεύω ότι: αν ο κ. Στεφανής είναι όντως πατριώτης, θα επιστρέψει στον Πρωθυπουργό την Κομματική – Κυβερνητική Στήριξη και θα τους υπενθυμίσει τα οφειόμενα πολλά εκατομμύρια ευρώ από τα Δάνεια της Νέας Δημοκρατίας και του Κήρυκα Χανίων.
Οι πολίτες: περιμένουν από τα κόμματα που οφείλουν ΔΑΝΕΙΑ να ανακοινώσουν ότι: ποσοστό του μισθού, Υπουργών – Βουλευτών και Πρωθυπουργού, θα αφαιρούνται και θα πηγαίνουν στο Ειδικό Ταμείο ΕΞΟΦΛΟΥΜΕΝΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ (Ε.Τ.Ε.ΔΑΝ) που πρέπει να συστήσουν Κυβέρνηση και Πρωθυπουργός...
Ο τελευταίος: πρέπει να ξαναθυμηθεί τους αγώνες του όταν διεκδικούσε την Προεδρία της Νέας Δημοκρατίας μαζί με τους τότε ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ Πρόεδρο Ν.Ο.Δ.Ε. Πρόδρομο Μανωλάκη και Πρόεδρο Τοπικής Κώστα Αλέρτα (οι οποίοι ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ όταν ο κ. Στεφανής ανακοίωσε την δέσμευση 625.000 τ.μ. για την δημιουργία ΥΠΕΡΔΟΜΗΣ και την μετατροπή του χώρου από Χιώτικο σε Ευρωπαϊκό.
Προς τιμήν του: ο Περιφερειάρχης Κώστας Μουτζούρης αντέδρασε ΑΚΑΡΙΑΙΑ με τη γνωστή χειρονομία από τηλεφώνου όταν τα μισθωμένα ιδιωτικά Μ.Α.Τ. “επιχειρούσαν” στην Μυτιλήνη, με τις “ευλογίες” του κ. Στεφανή.
Στον κ. Πρωθυπουργό, χρειάζεται ένας ΑΜΙΣΘΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, για να τον αποτρέπει να ασχημονεί Πολιτικά, με συνέπεια να τρίζουν στον τάφο τα κόκκαλα του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
Υ.Γ. Αποφορτίζω το κλίμα: επανερχόμενος σε θέματα επιδίωξης προϋποθέσεων Οδικής Ασφάλειας με την δημιουργία διατάξεων ομαλής εισόδου – εξόδου σε διασταυρώσεις, με ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ δια μέσου κυκλικών κόμβων που διευκολύνουν τις ασφαλείς και σύντομες διελεύσεις και επιστροφές.
Περισσότερα γι' αυτά: στην ημερίδα για την οδική ασφάλεια και προστασία που θα γίνει τον Σεπτέμβριο (προ των εκλογών) με πραγματική – πάνδημη συμμετοχή Φορέων και Πολιτών.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.