28.3.2025 13:42

Πάνω από 120 ραντεβού για την προώθηση της Χίου στην τουριστική αγορά της Ρουμανίας

Την παρουσία της Χίου στη Ρουμανία ενίσχυσαν με συντονισμένες δράσεις και επαφές ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιώργος Χρηστάκης και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ενοικιαζομένων Δωματίων Χίου Γιώργος Μυλωνάδης, συμμετέχοντας σε στοχευμένη τουριστική αποστολή, που περιλάμβανε δεκάδες επαγγελματικές συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και φορείς της ρουμανικής αγοράς.

Προβολή της Χίου σε νέα τουριστική αγορά

Η δράση, όπως σημείωσε ο Γιώργος Χρηστάκης, πραγματοποιήθηκε στο Βουκουρέστι και είχε ως στόχο την προώθηση της Χίου σε μια αναδυόμενη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αγορά. «Η παρουσία μας στη Ρουμανία εντάσσεται σε έναν ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό για την τουριστική ανάπτυξη της Χίου. Είχαμε περισσότερα από 120 ραντεβού με τουριστικούς πράκτορες, οι οποίοι στην πλειονότητά τους δεν γνώριζαν τον προορισμό. Κι αυτό από μόνο του δείχνει τη σημασία της παρουσίας μας», υπογράμμισε ο Αντιδήμαρχος.

Παρουσιάστηκαν τα βασικά συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού, όπως η μαστίχα, το μανταρίνι, τα παραδοσιακά προϊόντα, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στις δυνατότητες της Χίου να αποτελέσει νέο τουριστικό προορισμό για οργανωμένα πακέτα, χωρίς κανένα αποτρεπτικό σχόλιο για τις υποδομές ή το αεροδρόμιο.

Από την πλευρά του, ο Γιώργος Μυλωνάδης, υπογράμμισε τη σημασία της παρουσίας και των επαγγελματιών του τουρισμού σε αυτές τις αποστολές. «Πρέπει να είμαστε εκεί. Δεν αρκεί μόνο η παρουσία της αυτοδιοίκησης. Οι τουριστικοί πράκτορες είχαν πολλές απορίες και πολλές φορές το ενδιαφέρον μοιραζόταν – μιλούσαν ταυτόχρονα με εμένα και τον Αντιδήμαρχο. Ήταν καίριο το ότι ήμασταν εκεί ως ομάδα», σημείωσε, τονίζοντας πως παρουσιάστηκε και σχετικό βίντεο για την προβολή του νησιού.

Ο Γιώργος Χρηστάκης επισήμανε ότι η παρουσία σε διεθνείς αγορές δεν μπορεί να είναι εφάπαξ αλλά πρέπει να είναι επαναλαμβανόμενη και στοχευμένη. «Χρειάζεται συνέχεια και επιμονή. Όπως κάναμε με τη Βουλγαρία, έτσι προχωράμε τώρα και με τη Ρουμανία, και θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές. Στόχος είναι μέχρι το τέλος του χρόνου να εξετάσουμε και την Ολλανδική και την Αυστριακή αγορά», δήλωσε, υπογραμμίζοντας πως οι επαφές δημιουργούν δυναμική, ενώ η παρουσία της Χίου σε διεθνείς δράσεις αποτελεί βασικό εργαλείο ανάπτυξης.

«Αν δεν έχεις παρουσία, χάνεις ευκαιρίες. Και η τουριστική ανάπτυξη βασίζεται στις συγκυρίες και τις ευκαιρίες. Αν δεν είσαι εκεί, δεν θα έρθουν σε εσένα», ανέφερε χαρακτηριστικά, κάνοντας ειδική αναφορά και στην πρόθεση ρουμανικού ταξιδιωτικού γραφείου να φέρει group με charter, το οποίο τελικά δεν ευοδώθηκε λόγω παρερμηνείας για τα ξενοδοχειακά καταλύματα της Χίου – κάτι που, όπως σημείωσε ο Γιώργος Μυλωνάδης, «δεν ισχύει και πρέπει να το διορθώσουμε μέσα από την παρουσία μας σε αυτές τις δράσεις».

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μια Εξαφάνιση
Πριν 3 ημέρες

Μια Εξαφάνιση