Ψηφοφορία πραγματοποιήθηκε μέσω της εφαρμογής Google Forms, το χρονικό διάστημα από 7 έως 13 Σεπτεμβρίου, με πέντε διαφορετικές προτάσεις προς επιλογή για το όνομα του Γαστρονομικού Τουρισμού της Χίου. Υπήρχε η δυνατότητα μίας συμμετοχής μόνο στην ψηφοφορία, με μία μοναδική επιλογή. Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 293 άτομα και επικρατέστερη επιλογή με 45% των ψήφων αναδείχθηκε το όνομα: TASTE like CHIOS
Αναλυτικά τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:
CHIOS Authentic Bites: 14.5%
CHIOS eat it: 6.5%
CHIOS enjoy eat: 7%
CHIOS essence: 27%
TASTE like CHIOS: 45%
Το όνομα που επιλέχθηκε, μετά από γραφιστική επεξεργασία θα γίνει σήμα το οποίο θα μπει σε επιχειρήσεις, μενού, προϊόντα, διαδίκτυο και θα στηρίξει την επικοινωνία του νησιού μας.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Μεταφορών & Επικοινωνιών Π.Β.Α. κ. Ν. Νύκτας θεωρεί πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η επιλογή του brand name έγινε με την συμμετοχή των εμπλεκόμενων, γιατί αυτό εγγυάται την καλή συνεργασία τους για την επιτυχία της προσπάθειας ανάδειξης της Χιώτικης γαστρονομίας.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.