Μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε, επισκέπτρια της Χίου από τη Βόρεια Ελλάδα, αφού παρότι είχε προμηθευτεί εισιτήριο, τελικά δεν μπόρεσε να ταξιδέψει στη Χίο εξαιτίας του φαινομένου Overbooking, δηλαδή της υπερκάλυψης των θέσεων μιας πτήσης, συνηθισμένο πρόβλημα κατά τις περιόδους μεγάλης κίνησης, που πλέον κάνει την εμφάνισή του ολοένα και συχνότερα σε πτήσεις προς τη Χίο.
Η καταγγελία που έφτασε στον "Πολίτη" περιγράφει τα γεγονότα ως εξής: Η επισκέπτρια, που προτιμά να παραμείνει ανώνυμη, έφτασε στο αεροδρόμιο της Χίου στις 11:47 το πρωί για την πτήση των 12:35 προς Θεσσαλονίκη. Παρά το γεγονός ότι βρισκόταν εκεί πάνω από 40 λεπτά πριν την αναχώρηση, οι υπάλληλοι της εταιρείας την ενημέρωσαν ότι η πτήση ήταν πλήρης και δεν μπορούσε να επιβιβαστεί.
«Φτάσαμε στο αεροδρόμιο στις 11:47, δηλαδή πάνω από 40 λεπτά πριν την πτήση. Εκεί μου είπαν ότι δεν μπορώ να επιβιβαστώ γιατί η πτήση είναι πλήρης, παρά το γεγονός ότι είχα εισιτήριο», ανέφερε η επισκέπτρια. Στη συνέχεια, προσπάθησε μάταια να βρει κάποιον αρμόδιο να της δώσει εξηγήσεις, καθώς οι υπάλληλοι είχαν ήδη μεταβεί στη διαδικασία επιβίβασης των επιβατών. «Μόνο όταν έφυγε η πτήση εδέησαν κάποιοι να μου μιλήσουν», πρόσθεσε.
Η λύση που της προσφέρθηκε ήταν να ταξιδέψει με την επόμενη απευθείας πτήση της εταιρείας προς Θεσσαλονίκη, η οποία ήταν την Παρασκευή στις 12:35, δύο ημέρες αργότερα. Σε ό,τι αφορά την αποζημίωση της, η εταιρεία την ενημέρωσε να καταθέσει τα απαραίτητα έγγραφα για να αποζημιωθεί με το ποσό των 250 ευρώ.
Ωστόσο, δεν της προσφέρθηκε καμία βοήθεια για τη διαμονή ή τη σίτισή της κατά το διάστημα αυτών των δύο ημερών. «Ευτυχώς που είχα το σπίτι των γνωστών μου να μείνω», σχολίασε η ίδια.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.