Με εικόνες και τοπία από τη Χίο θα γεμίσουν από σήμερα οι αμαξοστοιχίες και οι στάσεις του Μετρό και του Τραμ, στο πλαίσιο συμφωνίας του Δήμου Χίου με τη διοίκηση του Οργανισμού «Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε.» (ΣΤΑ.ΣΥ.) για την τουριστική προβολή του νησιού μας στην πρωτεύουσα.
Με το σύνθημα «Εμπειρία…» οι επιβάτες των αμαξοστοιχιών θα έχουν την ευκαιρία να δουν αφίσες με διάφορες εικόνες της Χίου. Αντίστοιχη θα είναι και η προβολή στις οθόνες του Μετρό και του Τραμ όπου θα προβάλλονται τηλεοπτικές μακέτες με τις ομορφιές του νησιού.
Η δράση θα διαρκέσει για δύο μήνες και ο Δήμος θα επιβαρυνθεί οικονομικά μόνο για την εκτύπωση των αφισών και του δημιουργικού.
Διαφήμιση και για τον ημιμαραθώνιο
Εκτός από τις τρεις αφίσες σε Μετρό και Τραμ θα τοποθετηθούν διαφημιστικές μακέτες για τον ημιμαραθώνιο του νησιού με στόχο την προσέλκυση ακόμη περισσότερου κόσμου στη φετινή διοργάνωση.
Το φθινόπωρο το “branding” της Χίου
Σύμφωνα πάντως με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού Δ. Καράλη μέχρι το φθινόπωρο θα είναι έτοιμο και το “branding” της Χίου που μέσα σε μία φράση θα περικλείει το κύριο χαρακτηριστικό του νησιού.
«Έχουν κατατεθεί διάφορες ιδέες και προσεχώς θα μπορούμε να ανακοινώσουμε περισσότερα. Πρόκειται για μία φράση που θα αναδεικνύει ότι σημαντικότερο έχει να προσφέρει η Χίος στο επισκέπτη της», εξήγησε ο ίδιος.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.