Την απαράδεκτη αδιαφορία του κράτους αλλά και των τοπικών φορέων, ένα σχεδόν χρόνο μετά το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα του «π» για τις απαράδεκτες συνθήκες που επικρατούν στην αίθουσα επιβατών του Τελωνείου Χίου, θίγουν σε επιστολή τους τρία τουριστικά πρακτορεία που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Χίου- Τσεσμέ.
Παρά την πρωτοφανή αύξηση της τουριστικής κίνησης από τα έναντι παράλια, καθόλη μάλιστα τη διάρκεια του έτους, τόσο οι τοπικοί φορείς όσο και το Υπουργείο Οικονομικών στη δικαιοδοσία του οποίου ανήκει η αίθουσα, συνεχίζουν να αδιαφορούν για τις συνθήκες υποδοχής των επισκεπτών αλλά και εργασίας των Τελωνειακών και των Αστυνομικών αρχών.
Όπως σημειώνουν τα πρακτορεία «Sunrise Tours», «Kanaris Tours» και Ορφανούδη, η αίθουσα επιβατών χρειάζεται σημαντικές βελτιώσεις αλλά και άμεση συντήρηση.
«Είναι απαράδεκτο το γεγονός της ανυπαρξίας αποχέτευσης και η υπερχείλιση λυμάτων κατά τις αφιξοαναχωρήσεις τουριστών. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι κατά τη χειμερινή περίοδο έχουμε συνεχώς εισροή υδάτων από τη στέγη με αποτέλεσμα να αχρηστευθεί ένα από τα γκισέ ελέγχου διαβατηρίων με επίπτωση στο χρόνο αναμονής τουριστών κατά την είσοδο», αναφέρουν τα τρία γραφεία σημειώνοντας ότι θα πρέπει να δοθεί άμεσα λύση παρά τη σύγχυση αρμοδιοτήτων μεταξύ του Λιμενικού Ταμείου και του Υπουργείου Οικονομικών.
Μάλιστα σε μία απέλπιδα προσπάθεια και με δεδομένη την άρνηση του Υπουργείου Οικονομικών να αναλάβει πρωτοβουλίες καλεί τους τοπικούς φορείς να βάλουν το χέρι στην τσέπη, ώστε να γίνουν όλες οι απαραίτητες εργασίες προκειμένου η αίθουσα επιβατών να μπορεί να φανεί αντάξια των αντίστοιχων προτύπων που εδώ και χρόνια έχει επιβάλλει ο γειτονικός Τσεσμές.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.