Έντεκα Έλληνες εφοπλιστές, ανάμεσα στους οποίους και 6 Χιώτες, φιγουράρουν ανάμεσα στους ισχυρότερους παράγοντες της διεθνούς ναυτιλίας, απόδειξη ότι παρά την πανδημία και το βαρύ πλήγμα που αυτή έφερε στο παγκόσμιο εμπόριο, η ελληνική ναυτιλία συνεχίζει όχι μόνο να επιχειρεί αλλά και να διατηρεί ισχυρότατο αποτύπωμα στο παγκόσμιο πεδίο.
Αναλυτικά:
Είναι ο ορισμός της ναυτιλίας παλιάς κοπής. Με το να κάνει old-school business έχει καταφέρει να μείνει ανέγγιχτος από τις τραγικές μακροοικονομικές συνθήκες και τις συνθήκες στραγγαλισμού που επικρατούν στην παγκόσμια αγορά λόγω της πανδημίας. «Το ελληνικό Angelicoussis Group μπορεί να δείχνει αυτές τις μέρες σημάδια ενός πιο εταιρικού στιλ διαχείρισης, αλλά ουσιαστικά παραμένει ο μεγαλύτερος ιδιώτης, ανεξάρτητος εφοπλιστής στον κόσμο» αναφέρει η έκθεση.
Ο ιδρυτής και συνιδιοκτήτης της Dynacom/Dynagas/Sea Traders έχει αναδείξει τον σημαίνοντα ρόλο που παίζουν οι τέσσερις κόρες του στην αυτοκρατορία των τάνκερ του. «Ο Γιώργος Προκοπίου παραμένει ο ίδιος επικεφαλής, εξασφαλίζοντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ καινοτομίας και πρακτικότητας» επισημαίνεται.
Ο πρόεδρος της GasLog παραμένει πιστός στα LNG πλοία, όπου επικεντρώνει το ενδιαφέρον των επενδύσεών του στη ναυτιλία τα τελευταία χρόνια. Στο μεταξύ, σύμφωνα με την έκθεση, εκδηλώνει και μια συνεχή παρουσία στις στις πλωτές μονάδες αποθήκευσης και επαναεριοποίησης.
Χαρακτηρίζεται ως η ήσυχη δύναμη της ναυτιλίας. Η Άννα Αγγελικούση κάνει φέτος την πρώτη της εμφάνιση στη λίστα. Μετά τον θάνατο του πατέρα της Παναγιώτη, η Άννα Αγγελικούση «χώρισε» επαγγελματικά από τον αδελφό της Γιάννη ιδρύοντας τη δική της εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται έναν στόλο από 30 δεξαμενόπλοια, ενώ έχει υπό ναυπήγηση άλλα τέσσερα.
Ο επικεφαλής της Tsakos Energy Navigation κατάφερε μέσα στην πανδημία να αναπτύξει σημαντικά τα κέρδη της εταιρείας του. «Η ναυτιλία είναι σπάνια μια βαρετή επιχείρηση και στη μακρά του καριέρα, ο κ. Τσάκος θα σημειώσει το 2020 ως μια από τις πιο ασταθείς χρονιές» σημειώνει ο Linton Nightingale αναφορικά με τα σκαμπανεβάσματα των τιμών του πετρελαίου λόγω της πανδημίας.
Υπό την προεδρία του, η Intercargo έγινε η φωνή της προσπάθειας του κλάδου να πολεμήσει την κρίση σε περίπου 400 χιλιάδες ναυτικούς που το 2020 έπληξε τη ναυτιλία λόγω της πανδημίας. Μάλιστα, ο ίδιος ως εκπρόσωπος της Ένωσης των ιδιοκτητών δεξαμενόπλοιων ξηρού φορτίου, του 25% δηλαδή του παγκόσμιου στόλου των φορτηγών πλοίων, έχει καταγγείλει την ΕΕ να συμπεριλάβει τη ναυτιλία στο σύστημα εμπορίας ρύπων.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.