Αντιμέτωπος με τον παραλογισμό των ακτοπλοϊκών εταιρειών ήρθε ο συντοπίτης μας ιχθυοπώλης Σίμος Μονογιούδης, που για 8 φελιζόλ ψάρια το «Νήσος Μύκονος» που εκτελεί την άγονη γραμμή από Καβάλα προς Χίο του ζήτησε συνολικά 70 ευρώ προκειμένου να τα μεταφέρει στο νησί.
Το συμβάν
Όλα εκτυλίχθησαν το βράδυ του Σαββάτου, όταν ο κ. Μονογιούδης επιχείρησε να φορτώσει στο πλοίο από την Καβάλα με προορισμό τη Χίο, 8 φελιζόλ με αλιεύματα και όστρακα από τις ιχθυόσκαλες της Καβάλας και της Μηχανιώνας.
«Μπαίνοντας στο πλοίο θεώρησα καλό να ενημερώσω το πλήρωμα ότι μέσα στα φελιζόλ μεταφέρω ψάρια. Περίμενα αρκετή ώρα μέχρι οι υπεύθυνοι να συνεννοηθούν κι αφού με έστειλαν δύο φορές ως το πρακτορείο, τελικά με ενημέρωσαν ότι θα πρέπει, εκτός από το εισιτήριό μου, να πληρώσω και 70 ευρώ για να μπορέσω να μεταφέρω τα φελιζόλ».
Όπως ήταν αναμενόμενο στο άκουσμα του αντίτιμου ο Σ. Μονογιούδης αντέδρασε έντονα τονίζοντας ότι πρόκειται για παραλογισμό, αφού ουσιαστικά τα αλιεύματα τα πλήρωνε χρυσάφι.
« Μετά από διαμαρτυρίες τελικά ο υπεύθυνος από το πλήρωμα μου κατέβασε την τιμή στα 60 ευρώ. Εγώ όμως διερωτώμαι, για ποια επιδοτούμενη γραμμή μιλάμε όταν πληρώνουμε σχεδόν 8 ευρώ για κάθε φελιζόλ, όταν η τιμή έπρεπε να είναι το πολύ 3 ή 4 ευρώ; Αν τα φελιζόλ ήταν βαλίτσες θα έβαζαν τους επιβάτες να πληρώνουν μεταφορικά;» διερωτήθηκε ο κ. Μονογιούδης, σημειώνοντας ότι θα σκεφτεί πολύ τους καλοκαιρινούς μήνες να μεταφέρει σαρδέλα και γαύρο, όταν τα αποθέματα του νησιού είναι μηδαμινά.
Στις άλλες γραμμές
Σύμφωνα πάντως με το ρεπορτάζ η συγκεκριμένη πολιτική δεν εφαρμόζεται μόνο στη γραμμή Καβάλας - Χίου αλλά και σε γραμμές όπως αυτή της Χίου- Οινουσσών και Χίου – Ψαρών. Ένα θέμα που θα πρέπει να εξετάσει ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Θοδ. Δρίτσας, ενόψει των νέων διαγωνισμών άγονων γραμμών σε όλο το Αιγαίο.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.