Η … απόβαση του βασικού κορμού της διοίκησης της Sky Express στη Χίο για τη συμμετοχή της στο επιμελητηριακό «μιλάμε για τον τουρισμό» είχε εύκολα την εξήγηση της. Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά εσωτερικού για το 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, έχει έντονη την προδιάθεση να εδραιωθεί στις γραμμές της Χίου και να συμβάλλει στην καθιέρωση του ανταγωνισμού, που ήδη λειτουργεί προς όφελος της τσέπης του επιβάτη.
Βασικό δείγμα γραφής έδωσε η απόφαση της να λειτουργήσει ως η πρώτη αεροπορική εταιρεία που έσπασε την άγονη μορφή της γραμμής Θεσσαλονίκης – Χίου, μπήκε σφήνα στην τακτική επιδότησης από τα δημόσια ταμία και εξοικονόμησε πόρους περίπου 30 εκ. ευρώ για το Ελληνικό Δημόσιο, κάτι λιγότερο δηλαδή από την απαίτηση της Χίου για να δει ολοκληρωμένη την υποδομή του αεροδρομίου της.
Από τα 4 τη βδομάδα στα καθημερινά δρομολόγια
Με … master στη διασύνδεση των νησιών με τα αστικά κέντρα της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και του Ηρακλείου η Sky Express δραστηριοποιείται ήδη 13 χρόνια στις αερομεταφορές με στόλο αεροσκαφών τύπου ATR, δηλαδή ελικοφόρα αεροσκάφη γαλλο- ιταλικού ομίλου θυγατρικής εταιρείας της Airbus, τα οποία είναι ιδιαίτερα φιλικά προς το περιβάλλον λόγω της χαμηλής εκπομπής ρύπων και θορύβου. Διαθέτει δίκτυο 30 προορισμών στην Ελλάδα και στοχεύει στη μεταφορά 1 εκ. επιβατών για το 2018.
Σήμερα η Sky Express εκτελεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα από Αθήνα προς Χίο και άλλα δύο από τη Θεσσαλονίκη προς τη Χίο. Το πρόγραμμα από 1η Απριλίου αλλάζει και τα δρομολόγια γίνονται καθημερινά προς την Αθήνα και 3 φορές την εβδομάδα προς Θεσσαλονίκη.
Από 1η Ιουνίου μάλιστα τα καθημερινά δρομολόγια προς την Αθήνα γίνονται διπλά, με μία πτήση πρωινή και μία βραδινή. «Αυτό ωφελεί όχι μόνο την καθημερινή μετακίνηση των κατοίκων, δηλαδή την εμπορική, αλλά και την τουριστική. Ουσιαστικά το νησί θα έχει την ευκαιρία διασύνδεσης με όλους τους προορισμούς της εταιρείας που φθάνουν Αθήνα και Θεσσαλονίκη», επισημαίνει στον «π» η αντιπρόεδρος της εταιρείας Νίκη Καραγκουλέ.
Με Χιώτισσα στο … πιλοτήριο
Η παρουσία σε κομβική θέση διοίκησης της Χιώτισσας στην καταγωγή, Νίκης Καραγκουλέ, μπορεί κατά την ίδια να μην χαράσσει τις αποφάσεις, τα χαμόγελα όμως του προέδρου Θεοδ. Κροκίδα … κάτω από τα μουστάκια του, υποκρύπτουν μια πιο ευαίσθητη προσέγγιση του προορισμού στις εταιρικές συσκέψεις.
«Το νησί είναι ελκυστικό, δεν έχει κάτι να ζηλέψει ούτε από πολιτισμικό πλούτο, ούτε από ιστορία, ούτε από πανέμορφα τοπία και θάλασσες. Η Sky Express θεωρεί ότι υπάρχει μέλλον στη Χίο. Τα στοιχεία είναι ξεκάθαρα, υπάρχει αύξηση της αεροπορικής κίνησης. Θεωρούμε ότι η δραστηριοποίηση ενός τρίτου αερομεταφορέα και η διεύρυνση του ανταγωνισμού θα βοηθήσει και στη σταδιακή αύξηση της διεθνούς κίνησης σύνδεσης της Χίου με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη», παινεύει … το σπίτι της η αντιπρόεδρος Ν. Καραγκουλέ.
Ο κανόνας προσφοράς – ζήτησης
Το σύνολο των εκπροσώπων των αεροπορικών εταιρειών βρέθηκε αντιμέτωπο με την δικαιολογημένη αντίδραση των κατοίκων του νησιού για τα ναύλα – φωτιά και λαύρα. «Η εντύπωση ότι η αεροπορική μεταφορά κοστίζει καταρρίπτεται μέρα με τη μέρα. Σε μία πτήση μισής ώρας με όλες τις ανέσεις, πολλές φορές το κόστος είναι μικρότερο ακόμα και από τη μετακίνηση με το πλοίο. Η αεροπορική σύνδεση είναι πλέον αρκετά προσιτή σε όλους μας, αρχίζει να λειτουργεί ο αυτορυθμιζόμενος κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης», διαβεβαιώνει η κ. Καραγκουλέ, θυμίζοντας ότι στα δυνατά χαρτιά της επιλογής ταξιδιού με τη Sky Express περιλαμβάνεται η δωρεάν μεταφορά βαλίτσας, το γρήγορο security check στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη και η δωρεάν πρόσβαση στο Lounge των δυο μεγάλων αεροδρομίων.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.