Η στήλη, παροτρύνει τη Δημοτική Αρχή και την Περιφερειακή Ενότητα να συνεργασθούν ώστε: να διεκδικήσουν από κοινού το μερίδιο που δικαιούνται στο πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών των 7.000 σημείων για επεμβάσεις αποκατάστασης οδικής ασφάλειας στους κύριους οδικούς άξονες.
Σ’ αυτά περιλαμβάνονται: η βελτίωση των κόμβων και η δημιουργία σημείων προσπέρασης στον Δημοτικό Περιφερειακό της πόλης σε όλο το μήκος του και στον Επαρχιακό Περιφερειακό των Θυμιανών.
Παράλληλα: μπορούν να προχωρήσουν ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ή ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ στο παραλιακό μέτωπο Βροντάδου τουλάχιστον από πριν το Τάγμα μέχρι το Γούβι, έργα που θα τύχουν ΟΜΟΦΩΝΙΑΣ και ΣΥΝΑΝΤΙΛΗΨΗΣ από ολόκληρο το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ και τις τοπικές κοινότητες Χίου, Βροντάδου, Θυμιανών, Νεοχωρίου, κλπ.
Το ίδιο πρέπει να γίνει: στον νέο δρόμο από τον Ναυτικό Όμιλο μέχρι και πέραν της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ώστε: να μηδενισθούν τα ατυχήματα και να χωρέσουν τα αυτοκίνητα στις δύο λωρίδες του ανά κατεύθυνση μαζί με τη διαχωριστική νησίδα και τους ΚΥΚΛΙΚΟΥΣ ΚΟΜΒΟΥΣ ΑΣΦΑΛΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ που θα χρειασθούν με τα υπό κατασκευή έργα του Αεροδρομίου όταν ΕΠΑΝΕΚΙΝΝΗΣΕΙ ο Τουρισμός.
Στα παιδικά μας χρόνια διαβάσαμε για τον Γίγαντα Γκιούλιβερ και τους νάνους που τον έδεσαν με πολλές κλωστές ενώ κοιμόταν και δεν μπορούσε να τις σπάσει όταν ξύπνησε.
Στην περίπτωσή μας: ο Γκιούλιβερ είναι η τοπική κοινωνία που ανέχθηκε όσους την κυβέρνησαν -τοπικά- τα τελευταία χρόνια και οι κλωστές που την καθήλωσαν ήταν τα άτεχνα και χωρίς πρόβλεψη Έργα και Μελέτες που την έχουν φέρει σε σημείο που χρειάζεται οπωσδήποτε το Φιλί της Ζωής για να ανανήψει.
Όσοι χρησιμοποιούν: τον Περιφερειακό της πόλης και των Θυμιανών και «πετύχουν» μπροστά τους μια νταλίκα ή μπετονιέρα βρίζουν Θεούς και Δαίμονες και όσους συνήργησαν στις Μελέτες που έγιναν και εγκρίθηκαν, όλες νομότυπα - όχι νόμιμα και σωστά.
Ωστόσο: όλα μπορούν να διορθωθούν εφόσον η Δημοτική Αρχή και ο κ. Δήμαρχος ξαναδούν το πρόβλημα και θυμηθούν όσα σωστά προέτρεψαν να κάνει η προηγούμενη Δημοτική Αρχή και δεν έκανε (όπως στον Περιφερειακό) ή αδιαφόρησε στον παραλιακό του Βροντάδου.
Αν ξεκινήσουμε σωστά -τώρα- σε λίγους μήνες θα καλύψουμε τον χαμένο χρόνο, θα βρούμε το σωστό βηματισμό και θα αφήσουμε -σύντομα- ένα νέο σημαντικό έργο πίσω μας.
Για τα προηγούμενα: προειδοποίησαν οι (3) τρεις μεγάλες Τεχνικές Εταιρείες που συνεργάσθηκαν για την κατασκευή του 4ου τελευταίου τμήματος του Περιφερειακού ζητώντας τη μετατροπή των κόμβων του σε κυκλικούς, αλλά δεν εισακούσθηκαν από την Τ.Υ. του Δήμου.
Παράλληλα: στο Δ.Σ. της 29/6/2016 (!!) 349 συμπολίτες και επισκέπτες υπέβαλαν εναλλακτική πρόταση τριών κυκλικών κόμβων, χωρίς και πάλι να εισακουσθούν.
Το τελευταίο έγγραφο του κ. Λιμενάρχη για απαγόρευση εισόδου χωρίς παραστατικά έγγραφα φορτηγών άνω των 3,5 τόνων και η υποχρέωση του Δήμου να χρησιμοποιείται ο Περιφερειακός ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από τα ίδια οχήματα επί ποινή ΕΝΤΟΚΟΥ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΕΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ, όπως και: παράλληλες θέσεις της Πυροσβεστικής που εμποδίζεται σε μεγάλο βαθμό να χρησιμοποιήσει τον Περιφερειακό λόγω ανυπαρξίας κόμβων συνεχούς ροής, θα κατευθύνει -έστω και καθυστερημένα- τα πράγματα στο σωστό τους δρόμο.
Ιδού πεδίον δόξης λαμπρό, τόσο για την Δημοτική Αρχή λόγω του δημοτικού χαρακτήρα του Περιφερειακού, όσο και για την Περιφερειακή Ενότητα για τις απαιτούμενες συναινέσεις στους κόμβους του Περιφερειακού με επαρχιακούς και εθνικούς δρόμους.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.