Η ταλαιπωρία των ασφαλισμένων συνεχίζεται. Οι πολίτες καθημερινά ανακαλύπτουν λάθη στα προσωπικά και ασφαλιστικά τους στοιχεία. Λάθη μπορεί να είναι από «απλό» λάθος στο ονοματεπώνυμο ή τη διεύθυνση μέχρι … απώλεια ενσήμων.
Ο νέος ΕΦΚΑ μοιάζει να είναι «χαμένος στη μετάφραση». Κατά τη διαδικασία ενοποίησης των μητρώων σε ένα ενιαίο … υπήρξε απώλεια στοιχείων. Τι κάνει το Υπουργείο και η Διοίκηση του ΕΦΚΑ για αυτό; Μέχρι στιγμής δε δείχνει να συγκινείται, καθώς δεν έχουν δώσει καμία οδηγία σε υπαλλήλους και ασφαλισμένους για την αντιμετώπιση αυτών των λαθών.
Τι σημαίνει αυτό; Για άλλη μια φορά οι ασφαλισμένοι θα ταλαιπωρηθούν και θα έρθουν αντιμέτωποι με τη γραφειοκρατία. Για άλλη μια φορά οι υπάλληλοι θα αντιμετωπίσουν οργισμένους πολίτες, χωρίς να μπορούν να τους εξυπηρετήσουν.
Η ηγεσία του Υπουργείου, αλλά και η Διοίκηση του ΕΦΚΑ πρέπει να απαντήσουν εδώ και τώρα για τους λόγους που προκάλεσαν τα λάθη και τα προβλήματα στο νέο ενιαίο μητρώο και να εξηγήσουν τις ενέργειες στις οποίες θα προβούν για να δρομολογήσουν την άμεση επίλυσή τους.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.