Την ανάγκη δημιουργίας ενός ισχυρού Brandname ώστε η Χίος να μπορέσει να προσεγγίσει μέρος της μεγάλης μάζας των τουριστών επεσήμανε σε δηλώσεις του το πολιτικό στέλεχος της Ν.Δ. Κώστας Τρομπούκης, εστιάζοντας στην ανάγκη προσέλκυσης τουριστών με ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αφού η συγκεκριμένη κατηγορία τουριστών παρουσιάζει υψηλή μέση δαπάνη σε σχέση με τους υπόλοιπους επισκέπτες.
«Η Χίος πρέπει και μπορεί να τα καταφέρει στον τουρισμό. Για να γίνει όμως αυτό, υπάρχει και μια ακόμη σημαντική προϋπόθεση. Χρειάζεται μια κυβέρνηση, που θα πιστεύει στην αναπτυξιακή δυναμική του τουρισμού, θα ενισχύσει το τουριστικό επιχειρείν και όλα τα επαγγέλματα, που συνδέονται άμεσα και έμμεσα με αυτό», ανέφερε ο ίδιος, υπενθυμίζοντας την δέσμευση του προέδρου της Ν.Δ. Κ. Μητσοτάκη για επαναφορά του χαμηλού ΦΠΑ στην εστίαση, τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών και την υπό προϋποθέσεις κατάργηση του τέλους διανυκτέρευσης στα ξενοδοχεία.
«Δεν έχουμε την πολυτέλεια να σπαταλήσουμε άλλο χρόνο. Οι γενναίες αλλαγές απαιτούν γενναίες αποφάσεις. Η Χίος διαθέτει πολύ μεγάλο αναξιοποίητο αναπτυξιακό δυναμικό και θα είναι η πρώτη που θα ωφεληθεί από την αναπτυξιακή πολιτική της ΝΔ, η οποία απελευθερώνει την επιχειρηματικότητα και μειώνει τη φορολογία και τη γραφειοκρατία», κατέληξε ο κ. Τρομπούκης.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.