Οτιδήποτε επαναληφθεί για πάνω από δύο φορές παύει να αποτελεί σύμπτωση. Πόσο μάλλον όταν για πέμπτη φορά από την αρχή του χρόνου η τοπική κοινωνία και μαζί με αυτή και οι αρχές της παρακολουθούν αμέτοχοι ακόμα ένα σοβαρό τροχαίο στην περιοχή της Δασκαλόπετρας, που λίγο έλλειψε να στοιχήσει τη ζωή σε έναν Ολλανδό επισκέπτη.
Στις δύο πλευρές του συμβάντος πρωταγωνιστές είναι, από τη μία οι νεαροί με τα τροποποιημένα δίκυκλά και από την άλλη, κάτοικοι και καταστηματάρχες της περιοχής που έχουν ξεκινήσει έναν αγώνα προκειμένου όπως λένε, να απαγορευθεί η είσοδος των δικύκλων στη Δασκαλόπετρα, που έχει ως αποτέλεσμα να σημειώνονται συνεχώς τροχαία ατυχήματα με θύματα είτε πεζούς, είτε νέα παιδιά που πήραν αψήφιστα την οδήγηση του δικύκλου.
Τις σοβαρές πτυχές του ζητήματος, που κάθε άλλο παρά φιλολογικού περιεχομένου θα πρέπει να ληφθεί, θέτουν μέσω του «π» περίοικοι που καθημερινά γίνονται μάρτυρες της επικίνδυνης οδήγησης δικύκλων από ομάδες νεαρών.
«Έχουμε φθάσει στο απροχώρητο. Κάθε μέρα η ίδια εικόνα και ο ίδιος εκκωφαντικός θόρυβος. Ομάδες νεαρών από τις 8 το βράδυ μέχρι τα μεσάνυχτα, με τροποποιημένες εξατμίσεις κάνουν κόντρες και σούζες στην περιοχή. Τους έχουμε φωτογραφίσει, τους έχουμε τραβήξει βίντεο, τα έχουμε δείξει στην Τροχαία, στον Δήμο, σε όλους και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Ο κόσμος δεν τολμάει να έρθει ούτε στα μαγαζιά της περιοχής, το ίδιο και στα ξενοδοχεία που εξαιτίας του θορύβου αναγκάζονται να ρίχνουν τις τιμές τους και να ζουν για ένα ξεροκόμματο», ανέφερε η κ. Τσέτσερη που μαζί με τον σύζυγό της διατηρούν ταβέρνα στην είσοδο της Δασκαλόπετρας.
Αυτόπτες μάρτυρες αρκετών τροχαίων με δίκυκλά αλλά και αποδέκτες παραπόνων από διερχόμενους και θαμώνες του καταστήματός τους κάνουν λόγο για άμεση ανάγκη λήψης μέτρων κατ’ αρχήν με την απαγόρευση της εισόδου δικύκλων στην περιοχή.
«Δεν είναι ότι φταίει η Τροχαία. Αυτή κάνει ότι μπορεί με το προσωπικό που έχει. Όποτε την έχουμε καλέσει έχει έρθει αλλά δεν γίνεται τίποτα. Με την παρουσία του περιπολικού τα δίκυκλα εξαφανίζονται για μισή ώρα και μετά και πάλι τα ίδια. Για εμάς μεγάλη ευθύνη έχει κι ο Δήμος. Είχαμε ζητήσει να απαγορευθεί η είσοδος των δικύκλων με πινακίδα Ρ-10, να τοποθετηθεί ειδική σήμανση στις διαβάσεις πεζών και να δημιουργηθούν σημεία στάθμευσης δικύκλων έξω από την περιοχή. Όμως ο Δήμος απέρριψε την πρότασή μας», εξήγησε η κ. Τσέτσερη.
Για καθαρά κοινωνικό θέμα και όχι αποκλειστικά αστυνομικό έκανε λόγο μιλώντας στον «π» ο νέος Διοικητής της Τροχαίας Χίου Δημήτρης Αυγερινός.
Εντοπίζοντας τις ρίζες του προβλήματος στην οικογενειακή παιδεία ζήτησε δημόσια τη βοήθεια των γονέων προκειμένου να αντιμετωπιστούν αυτού του είδους τα φαινόμενα.
«Είναι ένα ζήτημα που έχει επισημανθεί πολλάκις στο παρελθόν. Προσωπικά θεωρώ ότι η επίλυσή του δεν βρίσκεται μόνο στην αστυνομική επιτήρηση. Είναι κυρίως θέμα γονέων. Ένα μηχανάκι με τροποποιημένη εξάτμιση δεν αλλάζει εξάτμιση όταν φθάνει στη Δασκαλόπετρα, προφανώς και ο γονιός ξέρει το δίκυκλο του παιδιού του. Για εμάς αποτελεί προτεραιότητα τόσο η μείωση του θορύβου όσο και η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Με βάση αυτόν τον στόχο θα επιδιώξουμε την αριθμητική αύξηση του προσωπικού της Τροχαίας Χίου κι ελπίζουμε τελικά να την αποκτήσουμε ώστε να κάνουμε σωστότερα το έργο μας», είπε στην πρώτη του δήλωση ο κ. Αυγερινός.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.