Το εμπορικό δαιμόνιο του Χιώτη έρχεται να επιβεβαιώσει, το παράδειγμα του 36χρονου πλέον Γιώργου Αυγουστίδη από τα Μεστά που σε ηλικία 29 ετών έγινε συνιδρυτής στην ιστοσελίδα skroutz.gr, αποτελώντας αυτή τη στιγμή έναν από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες του χώρου.
Γεννημένος το 1976 στην Αθήνα ο Γ. Αυγουστίδης αποφοίτησε από Λύκειο της πρωτεύουσας επιλέγοντας στη συνέχεια να ακολουθήσει σπουδές στην πληροφορική. Η αγάπη του για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές τον οδήγησε σύντομα στο πτυχίο και αργότερα του προσέφερε μία θέση στελέχους σε αλυσίδα καταστημάτων του κλάδου.
Τα πράγματα όμως άλλαξαν το 2005 όταν ο 29χρονος τότε Γ. Αυγουστίδης, συνάντησε τον Γ. Χατζηγεωργίου επίσης ηλεκτρολόγο μηχανικό Η/Υ που του έθεσε την ιδέα δημιουργίας ενός site που θα συγκρίνει τις τιμές σε online καταστήματα ανά την Ελλάδα.
«Αυτό το πρότζεκτ αρχικά λειτούργησε με συγκεκριμένες βάσεις δεδομένων, αφού το 2005 ήταν ελάχιστα τα καταστήματα πληροφορικής σε όλη την Ελλάδα που προσέφεραν τη δυνατότητα online αγοράς. Στη συνέχεια όμως είδαμε ότι ο κόσμος όχι μόνο ανταποκρίνεται αλλά ήθελε και περαιτέρω προϊόντα εκτός πληροφορικής.
Μέχρι τότε και οι τρεις μας, είχαμε τη δουλειά μας και ασχολούμασταν με το πρότζεκτ στο ελεύθερο χρόνο μας. Όταν είδαμε ότι η υπηρεσία που προσφέραμε μπορούσε να αποφέρει έσοδα δεδομένης της μεγάλης απήχησης, αποφασίσαμε να δηλώσουμε παραίτηση από τις εταιρείες μας και να ασχοληθούμε επαγγελματικά.
Έτσι το 2006 ιδρύσαμε το skroutz.gr και από τότε μέχρι και σήμερα η εταιρεία από Ε.Π.Ε. έγινε Α.Ε. απασχολώντας πάνω από 40 εργαζόμενους συνολικά σε όλους τους τομείς», είπε ο ίδιος μιλώντας στον «π».
Από το πρότζεκτ όμως δεν έλειψε ούτε η οικογένεια του Γ. Αυγουστίδη, αφού η μητέρα του που διατηρεί εργαστήριο λαϊκής τέχνης στα Μεστά ήταν από τις πρώτες που δημιούργησαν online κατάστημα πώλησης προμηθεύοντας όλη την υπόλοιπη Ελλάδα με τα προϊόντα που παράγει.
«Θα έλεγα ότι το skroutz.gr είναι ένα πρωτοποριακό site για τα δεδομένα της σημερινής εποχής. Έχει ένα δυνατό brand name και μέσα από αυτό μπορεί κανείς να συγκρίνει τις τιμές σε πάνω από 810 online καταστήματα. Θεωρώ ότι ήταν ένα δύσκολο βήμα αλλά ταιριάζει με αυτό που διαδίδεται για τους Χιώτες και το επιχειρηματικό τους δαιμόνιο.
Η κίνησή μας ήρθε να καλύψει ένα κενό στην αγορά του διαδικτύου και εκ των υστέρων θεωρώ ότι δικαιωθήκαμε».
Ο Γ. Αυγουστίδης πάντως δεν άφησε ανεκμετάλλευτη και την αγορά της Τουρκίας αφού με δεδομένη την αύξηση του τουριστικού ρεύματος αλλά και τις καλές σχέσεις των δύο χωρών, ανακοίνωσε ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα η εταιρεία θα επεκταθεί στην αντίπερα όχθη του Αιγαίου με τη δημιουργία καταστήματος που θα λειτουργεί στα ελληνικά πρότυπα.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.