Εργαλείο είναι πια τα μέσα μεταφοράς αλλά η τραγική οικονομική κρίση έχει υποχρεώσει αρκετούς ιδιοκτήτες να τα αποσύρουν και τους περισσότερους να τα παραμελήσουν για να καλύψουν άλλες ανάγκες που έχουν προτεραιότητα.
Η συντήρηση και οι έλεγχοι των αυτοκινήτων και μηχανών έχουν ενταχθεί στις δραστικές περικοπές, γιατί είναι από τους τομείς που οι ιδιοκτήτες θεωρούν ότι μπορούν να περικόψουν χωρίς άμεσες σημαντικές επιπτώσεις. Κάνουν λάθος βέβαια, γιατί οι επιπτώσεις μπορεί να εξελιχθούν σε τραγικές .
«Είναι αυταπόδεικτο ότι παραμελούν τη συντήρηση και τους ελέγχους για να καλύψουν άλλες οικονομικές ανάγκες», δηλώνει ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος του Ιδιωτικού Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Χίου κ. Σπύρος Μικέδης .
Φανερή
Συγκριτικά στοιχεία σε αντιδιαστολή με την περσινή κίνηση δεν μπορούν να δοθούν ακόμη, αλλά είναι αυταπόδεικτο ότι έχουν αυξηθεί σημαντικά οι εκπρόθεσμοι έλεγχοικαι τα συνοδά πρόστιμα.
«Τις τελευταίες μέρες έχουμε μεγάλη προσέλευση, δόθηκε παράταση ελέγχου στην Α` κατηγορία που καλύπτει τα παλιά οχήματα, τα οποία έχουν πολλά χρόνια να ελεγχθούν. Οι εκπρόθεσμοι έλεγχοι είναι πολλοί», προσθέτει.
«Συγκριτικά στοιχεία θα έχουμε μετά το τέλος της σεζόν, γιατί υπάρχουν πολλές κατηγορίες που πρέπει να εξαιρεθούν, να ταυτοποιηθούν και να καταγραφούν σωστά στα επίσημα στατιστικά δεδομένα».
Μεγάλη προσέλευση
Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν μπορούν να πληρώσουν τα μεγάλα πρόστιμα έλλειψης πιστοποίησης ελέγχων, αλλά για να αποφύγουν τη λαιμητόμο των μεγάλων προστίμων, τις τελευταίες μέρες προσπαθούν να τα περάσουν μέσα στις ημερομηνίες των παρατάσεων που έχουν δοθεί.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.