Μόνο με το κρατικό δεκανίκι, της επιδότησης, θεωρεί ότι μπορεί να είναι βιώσιμο ένα Υπεραστικό ΚΤΕΛ σε νησιωτική περιοχή, με την εφαρμογή της απελευθέρωσης στο κλάδο, ο Κ. Μπολλάς.
Με τη γνώση του αντικειμένου και την πολύχρονη εμπειρία του ο εκ των μετόχων του «Κανάρης Tours», σχολιάζοντας στον «π» την επικείμενη απελευθέρωση των δρομολογιακών γραμμών των Υπεραστικών ΚΤΕΛ που προωθεί η κυβέρνηση, υποστήριξε κατ’ αρχήν ότι υπάρχουν δυο ξεχωριστές κατηγορίες. «Τα σαλόνια, στα οποία εντάσσονται τα ΚΤΕΛ της Στερεάς, της Θεσσαλονίκης και της Λάρισσας και σ’ αυτά αναμένεται να γίνει σφαγή και τα νησιά, όπου, αν δεν είναι επιδοτούμενα τα δρομολόγια, τότε τα ΚΤΕΛ θα σβήσουν».
Ο πληθυσμός που μεταφέρεται με λεωφορεία στη στεριανή και τη νησιωτική Ελλάδα διαθέτει εντελώς διαφορετικά μεγέθη. «Εδώ ακόμη κι άλλος να αναλάβει κάποια δρομολόγια, όπως ο Δήμος, ας μην πούμε για ιδιώτη, ακόμη και περισσότερα δρομολόγια να μπουν, πάλι ο κόσμος είναι λίγος για να αντέξει και να είναι βιώσιμη η επιχείρηση χωρίς επιδότηση. Είμαστε όλοι κι όλοι τριάντα χιλιάδες κι αν βγάλουμε τα μηχανάκια και τα αυτοκίνητα, πόσοι αλήθεια απομένουν για να μεταφερθούν με λεωφορείο, να πληρώσουν εισιτήριο;», εκφράζει τον προβληματισμό του. «Αν μείνουν τα νησιά χωρίς επιδότηση, τότε θα είναι και το τέλος της υπεραστικής τους συγκοινωνίας».
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.